וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילה חסון לוואלה! ברנז'ה: "גאולה אבן יכולה לחזור לעבודתה"

17.9.2014 / 21:08

לדברי חסון, שהתייחסה להודעה הדרמטית של שר הפנים גדעון סער על פרישתו: "אבן היא עיתונאית ותיקה מוכשרת ומוערכת. עתה, משאין ניגוד עניינים, אין שום מניעה שתמשיך בעבודתה כרגיל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזרות לעבוד יחד. חסון ואבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"עתה, משהוסר חשש ניגוד העניינים מעל ראשה, אין שום מניעה שגאולה אבן תמשיך בעבודתה כרגיל", כך אומרת הערב (רביעי) לוואלה! ברנז'ה מנהלת חטיבת החדשות של הערוץ הראשון איילה חסון, זאת בהתייחס להודעה הדרמטית של בעלה, שר הפנים גדעון סער, על פרישתו מהחיים הפוליטיים. חסון הוסיפה כי "אבן היא עיתונאית ותיקה מוכשרת ומוערכת".

פרסום ראשון: הסיבה למריבה בין חסון לאבן - ראיון עם גילה גמליאל

פרסום ראשון: הנהלה חדשה, כללים חדשים: גאולה אבן לא תוכל לראיין את גדעון סער ומקורביו

כזכור, אתמול השעתה חסון את אבן, זאת לאחר דרמה שהחלה יום קודם לכן, עם נטישתה של אבן את האולפן דקות ספורות לפני שידור תוכניתה "המוסף" בשל חילוקי דעות סביב ראיון עם חברת הכנסת גילה גמליאל. חילוקי הדעות נבעו מהנחיה שהעבירה חסון לאבן לפיה לא תוכל לראיין בתוכניתה את בעלה וכן את חברי מרכז הליכוד ומקורביו. להחלטה קדמו פרסומים שונים בשבועות האחרונים על מעורבות פוליטית הולכת וגוברת של אבן בפעילותו הציבורית של סער.

"גאולה אבן שמה פס על הנחיות", הסביר אז לוואלה! ברנז'ה גורם ברשות את פרטי האירוע. "איילה הורתה לה, באופן ענייני, שלא לראיין את חברי הליכוד - ואז פתאום היא מגלה שגאולה הזמינה לאולפן את גילה גמליאל. בעקבות הדברים היא זומנה לשיחת הבהרה, וההשיחה הסלימה". "איילה לא הייתה מוכנה שגאולה תקדם את האירועים האלה בתכנית שלה, ולא מוכנה שהיא תראיין את חברי המפלגה", הוסיף הגורם. בתגובה כאמור, החליטה חסון להשעותה משידור עד לבירור עם העורך הראשי יונה ויזנטל.

גם גאולה אבן התייחסה הערב לדרמה שהסתיימה. "אני אוהבת אותו. הוא איש אמיץ, הפוליטיקאי הכי מוכשר והכי ראוי שצמח כאן בשנים האחרונות. הוא עשה למען המדינה ולמען העם כל שהוא יכול היה לעשות על פי תפיסתו והשקפת עולמו ועכשיו הגיע הזמן שהוא יהיה עם הילדים שלו, עם המשפחה שלו ואיתי יותר. זאת עבודה שוחקת וקשה, והוא היה מסור כל כולו לעבודה הזו ועכשיו הוא שלנו מלא מלא, אלא אם יחליט אחרת בהמשך", אמרה במהדורה המרכזית של חדשות 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully