וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכלה שנה וקללותיה: "אי אפשר לעבור לשבעה ימים כשהכללים לא ברורים"

23.9.2014 / 14:35

גם בזכיינית רשת התכנסו להרים כוסית לחג, וגם שם הייתה זו כוסית בסימן השנה הבאה שבה תיפרד הזכיינית מערוץ 2. אבי צבי הבטיח מעבר לשבעה ימי שידור, אבל "לא לפני שהכללים יוסדרו"

אבי צבי. אביב חופי
אבי צבי/אביב חופי

הנהלת רשת, הטאנלטים והעובדים התכנסו היום (שלישי) להרמת כוסית חגיגית, סיכמו את השנה החולפת והתייחסו לשנה הדרמטית הקרובה. "רשת רוצה לעבור לשבעה ימים, שלא יהיה בזה ספק או הרהור ומהר ככל האפשר", העמיד מנכ"ל החברה אבי צבי דברים על דיוקם, בהתייחסו לנושא הבוער ביותר בשוק הטלוויזיה. "זה ברור שיש לנו תוכניות לשבעה ימים, זה ברור שיש לנו מה להגיד בשבעה ימים, זה ברור שיש לנו את הטאלנטים לזה, את המפיקים לזה, את היצירתיות לזה".

באותה נשימה, שרטט צבי את המשוכה העיקרית בראייתו. לא ההשקעה הכספית, אלא הרגולטור: "אי אפשר לעבור לשבעה ימים כשהכללים לא ברורים", אמר. "עד שהכללים לא יוסדרו, עד שהדיאלוג עם מתווה הכללים לא יסתיים - אנחנו לא נוכל לנקוט בשום פעולה שתיקח אותנו לשם. לא נרקוד בין הטיפות ונקבל החלטות שהם לא שחור או לבן".

מכוכבי השנה החולפת של רשת: אנדמול וצוק איתן

צבי התייחס בדבריו גם לשני מאורעות דרמטיים בשנה החולפת של רשת. ההתמודדות עם הסיקור של "צוק איתן", ועסקת מכירת הבעלות לענקית ההפקה אנדמול. "המלחמה יצרה בור כלכלי כמעט אנוש", אמר. "אנוש זו מילה קשה אבל זה כמעט אנוש. כשנזק לחברה בסדר גודל שלנו נאמד בעשרות מיליוני שקלים זו מכה שמסחררת והיא מיד נוגעת - היא נוגעת בכם העובדים, נוגעת במפיקים, נוגעת בתעשייה שלמה. הרבה מאוד אנשים בחוסר וודאות לגבי עתידם הכלכלי, הרבה מאוד אנשים במתח מצטבר מה יקרה בעוד רבעון , בעוד שני רבעונים, ממה אני אתפרנס ומאוד קשה לחיות בסביבה כזו".

"הייתה לנו גם שנה מאוד דרמטית במבנה הבעלות שלנו . אנדמול הבינה עד כמה אנחנו טובים ומקצוענים ובעיקר כאלה שיודעים מה הם עושים. את הדרך, גם אם מעורפלת, אנחנו יודעים לצלוח. השותפות של אנדמול ברשת היא תוספת כח דרמטית כגוף בינלאומי".

אודי אנגל. מכבי חיפה
אודי אנג'ל/מכבי חיפה

אנג'ל: "הכוונה המשותפת היא לעבור לשבוע מלא של שידורים"

"אין לנו בשורות יותר מידי טובות לכל היוצרים ולכל המפיקים", אמר בעל השליטה ברשת אודי אנג'ל. "אני שומע הרבה על המצוקה שהאנשים האלה נמצאים בה ואני מאוד מקווה ששוק הטלוויזיה ימצא את מקומו, יתווה את הדרך שלו ואת האסטרטגיה שלו בשנים הבאות ושאנחנו, לפחות כ'רשת' נוכל לתת לאנשים האלה את העבודות שראויות ושמגיעות להם".

"אנשי רשת ואנשי אנדמול התוו מראש את המדיניות , כשהכוונה המשותפת היא לעבור לשבוע מלא של שידורים", אמר. "עולם העסקים בדרך כלל אתה יוצא להשקעה על בסיס עובדות. לצאת לעסק שמשמעותו השקעה של מאות מיליוני שקלים ולהסתמך רק על בסיס של הנחות ללא עובדות, זה לא דבר שיכול לקרות. מבחינתי, ואמרתי את זה גם בפעם הקודמת וגם לאנדמול - אנחנו נמצאים פה בשביל לשדר שבוע ימים".

אנג'ל התייחס גם לדיווחים על חוסר הסכמות בין בעלי המניות באשר לעתיד החברה. "כל מה שאתם קוראים בעיתונים לא ממש נכון", הכחיש את הדיווחים. "מערכת היחסים בין בעלי המניות ב'רשת' טובים וחזקים. המטרות שלנו משותפות וקיימת הסכמה מלאה על הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully