וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורשים בשלמה

28.9.2014 / 11:05

חצי שנה לאחר שעסקיו קרסו, המוציא לאור לשעבר של "מעריב" ו"מקור ראשון" שלמה בן צבי ירד מהארץ והעתיק את מקום מגוריו לארצות הברית - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בינתיים, בישראל, מתקיימים נגדו הליכים משפטיים

שלמה בן צבי, מול מקור ראשון בכנס אילת לעיתונות 2011, נובמבר 2011. ברני ארדוב
שלמה בן צבי/ברני ארדוב

המוציא לאור לשעבר של העיתונים "מעריב" ו"מקור ראשון" שלמה בן צבי ובני משפחתו העתיקו את מקום מגוריהם לארצות הברית והם אינם מתגוררים כעת בישראל - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

כחצי שנה לאחר שהחלו לקרוס, שוב, עסקי התקשורת של שלמה בן צבי בישראל, החליט המו"ל לשעבר לעזוב את היישוב אפרת שבו התגורר. על פי אחד ממקורביו, הוא מתגורר כעת בעיר בוסטון שבמדינת מסצ'וסטס. לשאלה במה הוא עוסק בימים אלה אמר המקורב כי בן צבי לומד או מלמד קורס באוניברסיטת הארווארד שבעיר הסמוכה קיימברידג'. באוניברסיטה לא השיבו לפניית וואלה! ברנז'ה בבקשה לאמת את הדברים ולפרט על תפקידו. מקורב אחר לבן צבי אמר כי ככל הידוע לו, הוא מתכוון לשוב לישראל בעתיד - אולם הוא לא ידע לומר מתי. במשרד עורכי הדין "גולדבלט, גינדס, יריב" המייצג את שלמה בן צבי מאז הקפאת ההליכים אישרו כי הוא אינו מתגורר כעת בישראל.

שלמה בן צבי עזב את ישראל חודשים ספורים לאחר שהחבה בבעלותו "אחוזת הירש" נקלעה לקשיים כלכליים, וכשלה בהמשך הוצאתם לאור של העיתונים "מעריב" ו"מקור ראשון". לאחר שהוצא לבקשתו צו הקפאת הליכים לעיתונים, הם נמכרו לאנשי העסקים אלי עזור ושלדון אדלסון.

ובעוד בן צבי בארצות הברית - כאן בישראל מתקיימים נגדו הליכים משפטיים, זכר לקריסה העסקית, ובבסיסם טענות לחובות שהותיר אחריו. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה קבוצת משקיעים יהודים אמריקאיים טוענים כי בן צבי חייב להם כספי השקעה במעריב בסכום כולל של 4.5 מיליון שקלים. כמו כן ברקע טענות של עובדי מעריב שלא הופרשו להם דמי פנסיה, וחובות פיצויי פיטורים למי שהיה יו"ר ועד העיתון חגי מטר. בבית המשפט, שם לא הצליחו לאתר אותו בארץ על מנת למסור לו החלטות, אף שקלו להוציא לו צו הבאה באמצעות משטרה - כיוון שלא הופיע לדיונים.

שלמה בן צבי מסר בתגובה: "יצאתי לשנת לימודים בהרווארד. מקום מגוריי וחיי הינם ותמיד יהיו רק בארץ". לעניין ההליכים המשפטיים, הוסיף: "לא מתנהלים נגדי הליכים משמעותיים כלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully