וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיליק שריר מצטרף לקשת; מונה לתפקיד סמנכ"ל התכניות

29.9.2014 / 10:45

סמנכ”ל חדשות 2 יעזוב את החברה לטובת תפקיד סמנכ”ל התכניות בקשת, הנערכת לשבעה ימי שידור והקמת חברת חדשות. המינוי מתבצע במסגרת שינוי ארגוני: רן תלם ישמש כסמנכ”ל תוכן ויהיה אמון על תחום הפיתוח

חיליק שריר. נמרוד סונדרס
חיליק שריר/נמרוד סונדרס

חיליק שריר מונה לתפקיד סמנכ"ל התכניות בקשת, כך מודיעה הבוקר (שני) החברה. המינוי מתבצע במסגרת שינוי ארגוני בהנהלת החברה ובמבנה הארגוני של תחום התוכן והתכניות, כאשר בבסיסו הפרדה בין ניהול התכניות בערוץ 2 לבין פיתוח תכנים לישראל ולעולם. רן תלם ישמש כסמנכ"ל התוכן של קשת, והוא יוביל את תחום הפיתוח והתוכן.

"ההחלטה על ההפרדה בין התחומים נפלה לפני כחצי שנה, בעקבות תנופת הפיתוח והעשייה של קשת בישראל ובעולם וההבנה, כי יש להקדיש לתחום משאבים רבים יותר", נמסר הבוקר בהודעת קשת. תלם יתמקד מעתה בפיתוח תכניות חדשות בתחומי הבידור והדרמה בישראל ובעולם, ויעבוד עם חברות ההפקה והיוצרים במטרה להגביר את קצב ייצור התוכן של החברה - אשר עתידה לעבור בקרוב לשבעה ימי שידור ותאלץ להקים חברת חדשות עצמאית.

ערוץ 2 בדרך לפירוק: קשת מתכוננת ל-7 ימי שידור בשבוע

חיליק שריר, אשר שימש כסמנכ"ל חדשות 2, יעזוב את החברה בתום שבע שנים. בקשת הוא יהיה אחראי על אסטרטגיית התוכן בערוץ 2, על תקציב לוח השידורים ותכנונו, רצועות השידור, כמו כן יהיה אחראי על פיתוח אקטואליה ודוקומנטרי, קשרי הפקות וממשקים עם שאר מחלקות המטה. לפני שהצטרף לחדשות 2 שימש שריר בתפקיד סגן עורך מעריב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רן תלם. צילום: אלדד רפאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מאז שאני זוכר את עצמי אני עיתונאי, במשך מחצית מחיי זה הגדיר אותי. אני גאה בזה מאוד, ומרגיש שעשיתי כברת דרך משמעותית במקצוע הזה", מסר הבוקר שריר לעובדיו בחברת החדשות. "בשבע השנים האחרונות זכיתי לעבוד לצידם של העיתונאים הטובים ביותר בארץ, לצידכם. אבל בעת הזאת, ואחרי התלבטויות רבות, אני בוחר לקחת על עצמי אתגר מורכב ולפנות לדרך חדשה. אני מודע לזה שזה קורה בעיתוי לא נוח, אבל דווקא האמונה שלי בכוח העצום של חברות החדשות מאפשרת לי את הכוח לבחור".

בהודעת קשת, הוסיף שריר: "חברת החדשות היתה לי בית חם במשך שבע שנים. מקום עבודה נדיר, שעובדיו-מקצוענים מהמעלה הראשונה- יודעים לשלב את עבודתם עם יכולות אנושיות יוצאות דופן. הם יחסרו לי מאוד. אבל, אחרי כמעט עשרים שנה בעולם העיתונות החלטתי לצאת לדרך חדשה המשלבת אתגרים חדשים. אני אסיר תודה לאבי וייס, מנכ"ל חדשות ערוץ 2, שאפשר לי לצעוד לצדו בדרך בה סלל, ונרגש לקראת העבודה החדשה בקשת".

רן תלם מסר כי אנשי קשת "מסתכלים קדימה על עבודתה של קשת כגוף תקשורת, בתקופה שבה ההגדרה של תוכן הולכת ומשתנה ואנו מזהים צורך שקיים לתוכן טוב מקורי וחדשני. אנחנו חושבים ומאמינים שיש לנו אפשרות ללכת גם למקומות האלה ולבסס שיתופי פעולה עם חברות ההפקה בארץ ועם מיזמים מסביב לעולם. אני שמח מאוד על הצטרפותו של חיליק לקשת, איש טלוויזיה מצוין, שאני בטוח שימצא בקשת בית חם ומסקרן. אני בטוח ששיתוף הפעולה בינינו יעזור לקשת להמשיך ולגדול, ברוך הבא?.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אבי ניר. תמר מצפי, מערכת וואלה! NEWS
אבי ניר/מערכת וואלה! NEWS, תמר מצפי

אבי ניר: "הגעתו של שריר תעניק לנו מבט חדש ומקורי על התכניות שלנו"

"השינוי הזה בא בראש ובראשונה עם ההכרה, כי ההתמקדות שלנו בתכנים מקוריים דורשת השקעה רבה של זמן, תשומת לב ומשאבים", מסר אבי ניר, מנכ"ל קשת. "רן יוכל עתה להתמקד בעבודה היצירתית הרבה עם המפיקים, היוצרים ואנשי התוכן של קשת. המטרה תמשיך להיות לחפש ולחדש, כפי שהיטיב רן לעשות בשנים האחרונות. מעתה הוא יוכל להרחיק תרתי משמע, עוד יותר בעשיה".

על הצטרפותו של שריר לחברה, מסר ניר כי "הגעתו לניהול תחום התכניות תעניק לנו מבט חדש ומקורי על התכניות שלנו. ניהול התכניות של קשת בערוץ המסחרי הוא בליבת העשייה של החברה ולכן מדובר בתפקיד מאתגר מאין כמותו. לחיליק הכישרון והיכולת להתמודד בהצלחה עם האתגר ולהטביע את חותמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully