וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי הכפולה

2.10.2014 / 13:03

פרסום ראשון: שער מגזין "עולם האשה" אשר פורסם השבוע ועליו תמונה של אסתי גינזבורג - הוא העתקה של שער המגזין המתחרה "גו סטייל" מבית ידיעות אחרונות. וואלה! ברנז'ה עשתה בוקינג

סערת בעולם המגזינים: שער מגזין "עולם האשה" שבבעלות שלום זיידלר אשר פורסם השבוע ועליו תמונה של אסתי גיזצבורג - הוא העתקה של שער המגזין המתחרה "גו סטייל" מבית ידיעות אחרונות, כך נודע לוואלה! ברנז'ה, והמגזינים בדרך לסכסוך משפטי. אותה תמונה בדיוק, אשר צולמה על ידי גיא כושי ויריב פיין, פורסמה על שער "גו סטייל" לפני יותר מחמש שנים - בינואר 2009 (ראו תמונה).

פיין טוען כי לא נתן למגזין "עולם האשה" רשות להשתמש בתמונה שצילמו הוא ושותפו, ומקורביה של גינזבורג אומרים כי לא ידעו שתמונתה, אשר צולמה במיוחד עבור מגזין "גו סטייל", עתידה להתפרסם על שער "עולם לאשה". בתוך כך, בקבוצת ידיעות אחרונות העבירו את הנושא לבחינה משפטית, בגין הפרה של זכויות יוצרים.

ליאת לוי קופלמן, עורכת מגזין "גו סטייל" מסרה לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "אולי ברוח החגים הם החליטו לערוך מחווה ממוחזרת לשער 'גו סטייל' מלפני שש שנים. בעגה המקצועית זה נקרא וינטג'. הנושא העובר לייעוץ משפטי". ניסיונות להשיג את עורכת המגזין מרי יורק על מנת לברר מדוע פרסמה על שער המגזין תמונה של מגזין מתחרה - עלו בתוהו.

משרד עורך דין שמוליק רזניק המייצג את עלית מודל ואת אסתי גינזבורג מסר בתגובה כי "מרשיו נדהמו לגלות את השימוש שנעשה בתמונות ובשמה של אסתי וכי מעולם לא נעשתה אליהם כל פניה". לדבריו, "מרשי מתכוונים לטפל בעניין ההפרות והנזקים שנגרמו להם כתוצאה מכך".

עולם האישה. פייסבוק, אתר רשמי
"עולם האישה", השבוע/אתר רשמי, פייסבוק
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"גו סטייל", לפני 5 שנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully