וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

* המציג אינו ישראלי מכוער

5.10.2014 / 12:57

מערכת "צינור לילה" השתמשה בעמוד הפייסבוק שלה בתמונת אילוסטרציה של "הישראלי המכוער" שבוימה עבור "ידיעות אחרונות", רק שכחה לציין שמדובר באילוסטרציה. עכשיו מאיים המצולם לתבוע את התוכנית: "הפכתי לבדיחה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבנר מוספי בכתבה המקורית/מערכת וואלה!, צילום מסך

תמונה מבוימת שפרסם העיתון ידיעות אחרונות ובה אילוסטרציה של "הישראלי המכוער" עשויה לעלות לתכנית "צינור לילה" - יותר מעשור לאחר שפורסמה בעיתון - כסף רב בגין פיצויים לאיש המופיע בה, שכן הוא דורש מהתכנית לשלם לו 150 אלף ש"ח בגין הפרסום. הנה הסיפור:

בשנת 2001 הסכים אבנר מוספי להצטלם לפרויקט של עיתון ידיעות אחרונות שעסק בתופעת "הישראלי המכוער" בתחום התיירות ודגמן עבורם כאשר הוא מעמיס באופן מוגזם אוכל מעמדת בופה בבית מלון. התמונה פורסמה לצד הכתבה עם הבהרה כי מדובר בצילום אילוסטרציה, כמקובל. לאחרונה זכתה התמונה לעדנה מחודשת: מפעילי דף הפייסבוק של התכנית "צינור לילה" העלו אותה לעמוד הפייסבוק שלהם לאחר שלקחו אותה מפורטל נוער בשם "xoox" ועליה הוטמע הכיתוב "ישראלי בארוחת בוקר באילת". התמונה זכתה לכ-11 אלף לייקים ומאות שיתופים וגינויים למוספי שהופיע בה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוספי במקור. שער "ממון"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוספי טוען שבוזה והושפל. "דומה שאין צורך להכביר במילים אודות הפגיעה החמורה בכבודו ובשמו של מרשנו עת הצגתם אותו בפייסבוק שלכם כישראלי מכוער, כבדיחה וכלעג", כתבו פרקליטיו של האיש, עו"ד שחר סקברר ונמרוד גרון, במכתב התראה לפני תביעה שנשלח ל"צינור לילה" ולפורטל הנוער. "הדברים חמורים שבעתיים כאשר הם מפורסמים אצלכם כתכנית המתיימרת להטיף לצדק ברשת ולהתנהגות ראויה של גולשים של רשויות המדינה ושל חברות מסחריות הפועלות ברשת. דווקא מכם לא היה מצופה שתתנו יש לפרסום פוגע ומעוול ולהשפלתו של אדם ברשת הפייסבוק וברשת האינטרנט העוצמתיות".

בעקבות קבלת המכתב הסירה מערכת צינור לילה" את התמונה מעמוד הפייסבוק שלה, כפי שדרש מוספי. מחדשות 10 נמסר: "המכתב לא הגיע לידנו. איננו יודעים את הפרטים. לכשיגיעו אלינו - נבדוק אותם".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוספי בפייסבוק של "צינור לילה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully