וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בידיעות אחרונות רמזו לאשמת הנאנסת באונס ברחובות - והתנצלו

10.10.2014 / 14:09

"אילו רק הייתה צורחת, מתנגדת או מנסה לברוח, זה יכול היה להיגמר לגמרי אחרת - אבל הנערה קפאה מפחד ושתקה", נכתב בידיעה שהובילה לגל ביקורת ברשת. "כמובן שאין לנו שמץ של ביקורת על הנערה", התנצלו בעיתון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הידיעה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב"ידיעות אחרונות" מתנצלים היום (שישי) על ידיעת פולו אפ לאונס הנערה ברחובות שפרסם כתב הפלילים של העיתון אלי סניור, זאת בשל הטענה כי משתמע ממנה כי האשמה באונס היא הנערה, שלא קראה לעזרה.

בכותרת המשנה של הידיעה נכתב: "אילו רק הייתה צורחת, מתנגדת או מנסה לברוח, זה יכול היה להיגמר לגמרי אחרת - אבל הנערה שנאנסה אתמול בבוקר ברחובות קפאה מפחד ושתקה".

גולשים רבים בפייסבוק, בהם עיתונאים וחברות תא העיתונאיות, שיתפו היום את הידיעה וביקרו את תוכנה. "אם ב'ידיעות אחרונות' היו עושים עיתונות ולא צהובונות, הם היו מצליחים להימנע מפיסקת פתיחה עלובה בנוסח סקספלויטיישן ועל הדרך לא היו מטילים אשמה עקיפה על הנאנסת", כתב אחד מהם בקצרה, וביטא את רוח אלפי השיתופים והלייקים סביב הנושא.

בידיעות אחרונות הבינו את הטעות, והגיבו תוך מספר שעות. "כמובן שאין לנו שמץ של ביקורת על הנערה", כתבו בהודעת התנצלות המיוחדת בעמוד הפייסבוק שלהם, "אנו מתנצלים אם הובן אחרת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וההתנצלות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully