וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוכן מוכן?

12.10.2014 / 18:34

השטיחים האדומים בקאן כבר פרושים לקראת עשרות אלפי אנשי המדיה שיגיעו מחר לפסטיבל הטלוויזיה MIPCOM. וואלה! ברנז'ה עברה בין הדוכנים רגע לפי הפתיחה ומביאה את הסקירה המסורתית של נציגות התוכן הישראלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבט מלמעלה. פסטיבל MIPCOM/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוב מגיעה שעתם היפה של אנשי תעשיית הסחר בתוכן טלוויזיוני, כאשר הריביירה הצרפתית נערכת לפסטיבל MIPCOM המסורתי שנפתח מחר (שני) וייערך ארבעה ימים בעיר קאן. הפסטיבל חוגג השנה 30 שנים להיווסדו, וכמו בכל שנה, ביותר מ-1,500 הדוכנים שיוקמו בו - יציגו ויחפשו יותר מעשרת אלפים אנשי פיתוח, רכש והפצה של פורמטים טלוויזיוניים את התכניות הבאות שיעלו על מסכי גופי השידור אותם הם מייצגים.

בראש רשימת אורחי MIPCOM השנה נשיא אולפני סוני העולמית סטיב מוסקו, מנכ"ל אולפני "מייקר" (שנרכשה לאחרונה על ידי סוני) ינון קרייז, סגן מנכ"ל ניוז קורפ לשבר ג'יימס מרדוק והיום בכיר ברשת פוקס, מנהל התוכן של נטפליקס טד סרנדוז, ונשיא CBS דייויד סטאמפ. וואלה! ברנז'ה עברה בין הדוכנים הישראליים רגע לפי פתיחת הפסטיבל, והיא מגישה את הסקירה המסורתית של מה שמביאים איתם לפסטיבל אנשי התעשייה הישראלית.

רשת: "אמהות" תופץ על ידי אנדמול

זכיינית ערוץ 2 רשת מגיעה לפסטיבל זו השנה השנייה כאשר מאחוריה ענקית ההפקה הבינלאומית "אנדמול" שרכשה שליש מהאחזקות בה בשנה שעברה. הפורמט של "אמהות" יוצג השנה לראשונה בפסטיבל על ידי אנדמול, שתציג בו גם את "המיזם". עוד תציג הזכיינית השנה בין היתר את הפורמטים של "משחקי השף", "בלתי הפיך", "עממיות", "החופשה המושלמת" ו"שידוך בהסוואה" של ITV.

את "צחוק מעבודה" הוותיקה מפיצים עבורה "ארמוזה הפקות", את "כלוב הזהב" מייצגת סוני עמה פותח הפורמט ואת "משאבת הכסף" מפיצים "דורי מדיה". את המשלחת של הזכיינית מרכיבים סמנכ"ל התוכן ארז בן הרוש, ראש המחלקה הבינלאומית שרון גלבאום שפאן, מנהלת מחלקת הריאליטי והשעשועונים מיכל אדלר והמשנה למנכ"ל רשת אילן טוביהו.

כתבת סט עממיות. דייב שחר
וגם: "עממיות"/דייב שחר

קשת: DIG של גידי רף לצד מטעמים אסיאתיים

גם לקטלוג של קשת מצטרפים השנה פורמטים חדשים, כאשר היא תציג בפסטיבל לראשונה לצד פורמטים ישראלים גם פורמטים זרים מסין וארה"ב. החדשים הם "הצילו! אני לא יודע לבשל" המשודרת בימים אלה בישראל וכבר נמכרה לחברת הפצה צרפתית, הריאליטי "Not A Star Yet" המשודרת בסין במסגרת שיתוף פעולה חדש עם Zhejiang TV, ופורמט שעשועון היכרויות מבית קומדי סנטרל "בייב מגנט" שיצרו אלון שחר ואורן גרנר. קשת מציגה השנה גם את דרמת המתח מבית היוצר של גדעון רף וטים קרינג "DIG" שצילומיה החלו בקיץ האחרון בירושלים ועברו למלטה בעקבות מבצא "צוק איתן".

חוץ מהתכניות החדשות כולל הקטלוג של קשת גם את "הכוכב הבא", את "BOOM" של עידו רוזנבלום, את "סברי מרנן" שנמכרה לרשת TBS האמריקאית ומצטלמת שם בימים אלה ואת "תא גורדין" שפיתחה קשת עם yes שגרסתה האמריקאית מופקת בימים אלה על ידי NBC האמריקאית. בראש המשלחת: אלון שטרוזמן, מנכ"ל הזרוע הבינלאומית של קשת וראש ההפצה והרכש קרן שחר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וגם: "בייב מגנט"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארמוזה פורמסט: האנשים בוחרים, הזוגות טסים

חברת "ארמוזה פורמטס" תציג השנה שבעה פורמטים חדשים, בראשם שיתוף הפעולה עם ערוץ הצרפתי TF1 השעשועון "The People’s Choice" המבוסס על בחירה של תכנים בשידור חי על ידי הקהל. עוד תציג החברה את שיתוף הפעולה עם הערוץ הקנדי TVA - פורמט ריאליטי הרפתקאות משולב בדייטינג בשם "Flight 920" המשודר בימים אלה בקנדה, ובו 20 רווקים ורווקות יוצאים למסע ביעדים שונים בעולם ובוחרים עם מי להמשיך מיעד ליעד.

עוד תוצג "By Invitation Only" בהשתתפות סלבריטאים והסדרות "The Odds" ו-"The Godmother". כמו כן ממשיכה החברה להפיץ את "אמבוש" ששודרה בישראל בערוץ 10 ופותחה על ידי אולפני הרצליה ויגאל שילון ואת "קשור לאמא" של סיגל שביט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וגם: "Flight 920"/מערכת וואלה!, צילום מסך

דורי מדיה: "אללה אסלאם" רותחת מתמיד

דורי מדיה הוותיקה תציע השנה לראשונה למכירה את הסדרה הקומית "מי נתן לך רישיון" שיצרו דניאלה דורון, טליה לביא ומיכל ויניק, הפיק יואב גרוס וביים ירון שילון, אשר שודרה בערוץ 1. סדרה חדשה בקטלוג היא "זוג מנצח" ששודרה בערוץ 10, ומגיעה לפסטיבל אחרי ההצלחה ב-SIC פורטוגל. תכנית נוספת של ערוץ 10 שמפיצה דורי מדיה היא "אללה אסלאם" של צביקה יחזקאלי. עוד בקטלוג, שלושה שעשועונים: "Billy the Board" פורמט המאפשר לאנשים להרוויח כסף בזמן ההמתנה לאוטובוס או לרכבת, "Famous Face" של עודד מנשה ושעשועון המצלמה הנסתרת "Mission is possible".

את דורי מדיה ייצגו בפסטיבל: נדב פלטי – נשיא ומנכ"ל הקבוצה, תמי מוזס - יו"ר דירקטוריון, ליאורה ניר – סמנכ"ל התוכן, רויטל בזל – סמנכ"ל המכירות, קלייר אלבז מדורי מדיה ספייק, יאיר סקלן – סמנכ"ל השיווק של זרוע ההפקה דורי מדיה דרסט וטלי פינק מנהלת הרכש ונציגי מכירות של הקבוצה מאסיה, ארצות הברית וארגנטינה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וגם: "מי נתן לך רישיון"/מערכת וואלה!, צילום מסך

גיל הפקות: "קול מן העבר" לצד פורמטיים מהעבר

לצד קשת, רשת, ארמוזה פורמט ודורי מדיה השנה יהיה לישראל דוכן ישראלי חדש בפסיבל - זה של חברת "גיל הפקות" שבבעלות אסף גיל. חברת ההפקות הוותיקה עוברת לאחרונה מהלך התרחבות שבבסיסו השמת דגש על הפצה לצד הפקה, ואת המהלך הזה היא חונכת עם דוכן ראשון בפסטיבל אליו היא מגיעה עם תשעה פורמטים. שתי התכניות החדשות ביותר של החברה הן "קול מן העבר" אותה היא הפיקה עבור ערוץ 1 ופורמט השעשועון "Are You For Real?". אליהם יצטרף פורמט בשם "לתפוס את הרגע" שפיילוט עבורו צולם לאחרונה ובבסיסו שחזור חוויות עבר של המשתתפים בתכנית.

בנוסף תפיץ "גיל הפקות" תכניות ששודרו בעבר בישראל כמו "אינסטינקט בסיסי" שהופק עבור רשת, "תמיד נישאר אבא ואמא" שהופקה עבור קשת, "מתלהבת" של מאיה דגן ששודרה בערוץ 10 ושעשועון בעלי החיים "הכלב של המדינה" ששודר בערוץ הילדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וגם: "תמיד נישאר אבא ואמא"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אולפני הרצליה: חושבים, לא ממצמצים

באולפני הרצליה יפיצו השנה שעשועון חדש בשם "חשוב, אל תמצמץ" שפותח על ידי האולפנים בשיתוף הראל יוספזון. עוד תציע החברה בפסטיבל את השעשועון החדש "שתף או העז" שפותח בשנה שעברה על ידי החברה בשיתוף רועי אבן טוב.

אולפני הרצליה יציעו במיפ גם את תכנית המתיחות "אמבוש" והסיטקום "ישראל" ששודרו בערוץ 10. ואת "כלוב הזהב" ששודר ברשת. מטעם האולפנים יסעו לפסטיבל יו"ר האולפנים עמי גניגר, המנכ"לים המשותפים של האולפנים יואב פרץ ואפרת דרור ומנהלת המחלקה הבינלאומית של האולפנים טליה שחר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "אמבוש"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully