וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב החדש של א' מבית הנשיא - מגישה

13.10.2014 / 12:15

לוואלה! ברנז’ה נודע כי לאחרונה השלימה אורלי רביבו קורס לימודי הגשת טלוויזיה - והיא עושה את הצעדים הראשונים שלה מול מצלמה בסיקור אירועים בתחום התרבות

אורלי רביבו. צילום: יקי צימרמן  yztv,
אורלי רביבו/צילום: יקי צימרמן yztv

שנה וחצי עברה מאז נחשפה לראשונה אורלי רביבו כמי שהיתה מכונה "א' מבית הנשיא", האישה אשר העידה באנונימיות נגד הנשיא לשעבר משה קצב ושהייתה הראשונה להגיש נגדו תלונה במשטרה על אונס - והחשיפה, ככל הנראה, נתנה לה השראה: לוואלה! ברנז'ה נודע כי לאחרונה השלימה רביבו קורס לימודי הגשת טלוויזיה - והיא עושה בימים אלה את הצעדים הראשונים שלה מול מצלמה.

רביבו סיימה את לימודיה בביה"ס למקצועות הטלוויזיה "הברזל 23" של זכיינית ערוץ 2 רשת. לאחרונה היא חברה לצלם האירועים וסרטי התדמית יקי צימרמן, והיא הגישה עבורו מספר קטעי וידאו - בהם סיקור של תערוכת אומנות וסיקור של חגיגות העצמאות של סין בישראל. אחד ממקורביה אמר לוואלה! ברנז'ה כי לאחר סיום לימודיה חיפשה רביבו עבודה מול מצלמה שלא במסגרת אולפן, אלא בשטח, וכי חברים משותפים חיברו בינה לבין צימרמן.

רביבו היתה זכורה כמי שהעידה לפני כשבע שנים באריכות אל מול המצלמות, כאשר פניה מטושטשים, וסיפרה את גרסתה נגד הנשיא לשעבר קצב. עדותה לא נכללה בכתב האישום, אולם תלונתה הייתה זו שהביאה לפרסום החשדות נגד קצב ולקבלתן של עדויות נוספות שהביאו להרשעתו. היא נחשפה לראשונה, מרצונה, בסרט ששודר בערוץ 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully