וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פרישת חיליק שריר: גיא סודרי מונה לסמנכ”ל התוכן של חדשות 2

19.10.2014 / 12:27

עורך המהדורה המרכזית של חדשות 2 מונה לתפקיד סמנכ"ל התוכן במקום שריר שעבר לקשת. המינוי מהווה למעשה ביטול של תקן בכיר בחברה, שצפויה לעבור בשנה הבאה לידיה של אחת מזכייניות ערוץ 2

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עורך מהדורת החדשות המרכזית של חדשות 2 גיא סודרי מונה לתפקיד סמנכ"ל התוכן של החברה במקומו של חיליק שריר שעבר לזכיינית ערוץ 2 קשת - כך נמסר הבוקר (ראשון) לעובדי החברה.

גיא סודרי: ”קידום הזכייניות? הכי חשוב שלא יתערבו לי בביבי וביאיר ובקוטג’". ראיון

המינוי של סודרי, אשר ימשיך בתפקידו כעורך המהדורה, מהווה למעשה ביטול של תקן בכיר בחדשות 2 שצפויה לעבור בשנה הבאה לידיה של אחת מזכייניות ערוץ 2. לאחר פרישתו של שריר עלתה התנגדות מצד הזכייניות למינוי מחליף לו, בין היתר מטעמים של חיסכון בהוצאות החברה שהוצאותיה הכפסיות האמריו השנה בשל סיקור העימות בעזה.

גיא סודרי, איש גל"צ בעברו, הצטרף לחברת החדשות לפני שבע שנים כעורך ראשי של המהדורה המרכזית. קודם לכן מילא את התפקיד במשך כמה שנים בחדשות 10. מנכ"ל חברת החדשות אבי וייס כתב הבוקר בהודעה לעובדים כי "כישוריו העיתונאיים והעריכתיים של סודרי מוכחים מידי יום על המסך. אין ספק שבשנותיו כעורך הראשי של המהדורה המרכזית הוא הוביל אותה להישגים חסרי תקדים גם בתוכן וגם בשיעורי הצפייה שעלו מידי שנה בהתמדה כשבשנת 2013 נשבר שיא כל הזמנים ומסתמן שהשנה ישבר אף השיא הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully