וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמר איש שלום תגיש גם מהדורת רדיו

21.10.2014 / 15:02

מגישת המהדורה המרכזית תגיש מידי ערב לפחות מהדורת חדשות אחת ברדיו האזורי, זאת כחלק מ"שיתוף הפעולה ההולך ומתהדק בין הזרועות השונות" - כך מודיעה היום חברת החדשות של ערוץ 10

תמר איש שלום. ענבל מרמרי
תמר איש שלום/ענבל מרמרי

תמר איש שלום, מגישת המהדורה המרכזית של חדשות 10, תגיש מידי ערב לפחות מהדורת חדשות אחת ברדיו האזורי, כחלק מחיזוק הקשר בין חברת החדשות של ערוץ 10 לבין תחנות הרדיו האזוריות - כך מודיעה היום חדשות 10. מהדורת חדשות הרדיו תשודר מידי ערב מאולפן החדשות של ערוץ 10 בירושלים.

מהדורות הרדיו של חדשות 10 משודרות כיום מידי שעה עגולה, בתחנות הרדיו – רדיוס, רדיו קול רגע, רדיו ללא הפסקה, רדיו לב המדינה, רדיו אמצע הדרך, קול הים האדום באילת צפון ללא הפסקה ו-אקו 99FM, ומגיעות לחשיפה של מאות אלפי מאזינים מידי יום.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, בחודשים האחרונים החליט מנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, על איחוד מחלקת חדשות הרדיו עם מחלקת חדשות נענע10 לגוף אחד, שיהווה זרוע חדשותית מידית של חברת החדשות, ובראשה ערן סורוקה.

ערן סורוקה, מנהל רדיו חדשות 10 וחדשות נענע10, אמר היום: "המהלך מסמן את שיתוף הפעולה ההולך ומתהדק בין הזרועות השונות של חדשות 10 – הטלוויזיה, הרדיו ואתר האינטרנט. אנחנו גאים ושמחים לצרף את מגישת המהדורה המרכזית לצוות מהדורת הרדיו הטובה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully