וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילה גמליאל על ההשתתפות ב"שש אמהות": "ממש כדרך המקרה"

23.10.2014 / 12:29

המועמדת לתפקיד שרת התקשורת מתייחסת לראשונה לדבר השתתפותה בתכנית ששודרה ברשת, ואשר לגביה נטען כי ניתנה לה על מנת להשפיע עליה בקבלת החלטות הנוגעות לזכיינית: "הליהוק של כל הנשים היה נכון וחשוב מאוד"

גילה גמליאל בישיבה של הוועדה לקידום מעמד האישה לציון יום האישה הבינלאומי ובהשתתפות חברות כנסת לדורותיהן, מרץ 2011. מגד גוזני
לא רואה אפשרות שבה לא תהיה שרה בממשלה הבאה. ח"כ גמליאל/מגד גוזני

חברת הכנסת גילה גמליאל (הליכוד) מתייחסת לראשונה לדבר השתתפותה בתכנית הדוקומנטרית "שש אימהות" ששודרה בזכיינית ערוץ 2 רשת, השתתפות שנטען כי ניתנה לה על מנת להשפיע עליה בקבלת החלטות הנוגעות לזכיינית. לפי גמליאל, השיבוץ היה החלטה של המפיקים איתן שמואלוף תמי גרייניק ולא של הזכיינית, והוא התקבל "ממש כדרך המקרה" - כך לדבריה.

בראיון לעמית סגל ונדב פרי בערוץ הכנסת אמרה גמליאל כי "השיקולים היו ענייניים לחלוטין (לשיבוצה בתכנית, ד.א.) וזה בכלל הגיע מהמפיקה והמפיק, ממש כדרך המקרה בזמן שהייתי בתכנית אחרת שלהם". היא הוסיפה כי "הליהוק של כל הנשים היה נכון וחשוב מאוד".

גמליאל, אשר שמה עלה כמועמדת לתפקיד שרת התקשורת, היא חברה בוועדת הכלכלה שצפויה לדון בקרוב בתזכיר חוק פיצול ערוץ 2. לחוק תהיינה השפעות מרחיקות לכת על עתיד שוק הטלוויזיה בישראל ושל הזכיינית ששידרה "שש אמהות" רשת בפרט. בראיון לערוץ הכנסת אמרה גמליאל באשר לעתידה המקצועי כי היא לא רואה אפשרות שבה לא תהיה שרה בממשלה הבאה.

נכון לכעת, גמליאל לא הודיעה כי תפסול עצמה מלדון בענייניה של הזכיינית רשת בוועדת הכלכלה שתחל את דיונה בקרוב. בתנועה לאיכות השלטון התייחסו לכך, ואמרו כי עמדתם היא כי "אין זה ראוי כי חברת כנסת הזוכה לבמה נרחבת על ידי זכיינת הערוץ השני תשתתף בקבלת החלטות משמעותיות לעתידה של הזכיינית". תזכיר החוק לפיצול ערוץ 2 יעלה יבו םראשון בישיבת הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully