וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במפתיע: בכיר בתקשורת סיים את תפקידו לאחר בירור משמעתי

27.10.2014 / 9:47

בלעדי: עיתונאי בכיר בגוף תקשורת ישראלי עזב בשבועות האחרונים את תפקידו, זמן קצר לאחר בירור שנערך לו בגין תלונה על הטרדה מינית - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בהנהלת החברה מסרבים לומר מה עילת סיום התפקיד, אך טוענים כי מהבדיקה עלה כי לא הייתה הטרדה מינית

איש תקשורת אלמוני. ShutterStock
איש תקשורת אלמוני/ShutterStock

עיתונאי בכיר בגוף תקשורת ישראלי עזב במפתיע את תפקידו בשבועות האחרונים, זמן קצר לאחר בירור שנערך לו בגין הטרדה מינית - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בהנהלת גוף התקשורת מסרבים לומר מה עילת סיום התפקיד, וכך גם הוא ועורך דינו הטוענים כי הוא הגיע עם ההנהלה להסכמה על סיום עבודתו. לפני שהצטרף לחברה שימש הבכיר בשורת תפקידים בכירים בכלי תקשורת נוספים ובעיתונות.

מבדיקת וואלה! ברנז'ה עולה כי לעזיבה קדם בירור בעניינו שנערך על ידי הממונה על הטרדה מינית בחברה. הבירור מצא כי לא הייתה הטרדה מינית מצידו כפי שזו מוגדרת בחוק, אולם זמן קצר לאחר מכן סוכם כאמור כי יעזוב את החברה באופן מיידי. גורם בחברה אמר לוואלה! ברנז'ה כי סיבת עזיבתו של האיש נעוצה באירוע שהתרחש לפני שלושה שבועות בערב חברה שערכה ההנהלה לעובדים שם הוא, כמו גם עובדים אחרים, שתו לשכרה. זמן קצר לאחר האירוע פתחו בחברה בבירור של תלונה על הטרדה מינית והתנהגות בלתי הולמת.

עורך דינו של האיש הכחיש הכי קיים קשר בין התלונה על הטרדה מינית לבין עזיבתו את מקום העבודה, ומסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה כי "לידיעה כי מרשי פוטר לכאורה בשל טענה לכאורה על הטרדה מינית אין כל שחר ומדובר בהוצאת לשון חמורה". העיתונאי עצמו מסר בתגובה: "הגעתי עם ההנהלה להסכם על סיום עבודתי".

בגוף התקשורת אישרו כי נערכה בשבועות האחרונים בדיקה של תלונה בנושא, אולם זו העלתה כי לא הייתה הטרדה מינית. "אנו רואים חשיבות רבה בטיפול בנושאי הטרדה מינית, אם חלילה יהיו בין כתלינו, ומהיום הראשון להקמתו מינה נציבת תלונות כנדרש בחוק. בדיקת הנציבה העלתה כי לא הייתה הטרדה מינית וחשוב לציין כי הפסקת קבלת שירותיו אינה תוצאה של הטרדה מינית", נמסר, אולם לא נמסרה הסיבה לסיום עבודתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully