וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל"צ מציגה: מנת קרב

27.10.2014 / 13:03

יאיר ניצני, עידו קינן, אבנר הופשטיין ונטע אחיטוב הם רק חלק מהגיוסים החדשים בלוח השידורים החדש של גלי צה"ל - שייצא לדרך ביום ראשון בפעימה ראשונה. ואילו עוד שינויים נערכו? כל הפרטים בפנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטאלנטים. מגישי גל"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוח השידורים החדש של גלי צה"ל יוצא לדרך בפעימה ראשונה: שינויים בפריים ברצועת הבוקר ורצועת אחר-הצהריים, שיושקו ביום ראשון הקרוב. לוח השידורים ישובץ בתכניות חדשות, שינויים בתכניות קיימות, וחזיוק הנוכחות של הסלוגן "מה שקורה עכשיו" - שיחליף מעתה את כל הסלוגנים של התחנה.

בוקר: יאיר ניצני יפתח את השידורים, לייבזון עם פינה קבועה

אז מה בתפריט הצבאי? כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, רכש חדש הוא יאיר ניצני שחוזר לגל"צ והוא יפתח מדי בוקר ב-6:00 את שידורי התחנה בתכנית שתשלב אקטואליה, תרבות, טכנולוגיה, ספורט "והרבה קסם אישי", כפי שאומרים בתחנה. ניצני, שהחל את דרכו בגלי צה"ל כטכנאי, לקח חלק מרכזי בתכניות המיתולוגיות "מה יש" ו"העולם הערב" של ארז טל ואברי גלעד והיה גם אחד ממגישי רצועת "ציפורי לילה". ברבע השעה האחרונה של התכנית יחבור לניצני אסף ליברמן, מגיש יומן הבוקר "בוקר טוב ישראל", להגשה קצרה משותפת.

הפורמט של "בוקר טוב ישראל" (או בט"י, כפי שמכנים את התכנית בגל"צ) יעבור רענון ואחת ויכלול מעתה הרחבות בנושאים הבוערים לצד כתבות תחקיר וצבע. בנוסף, יונה לייבזון תגיש בו פינה קבועה בנושאים חברתיים, כלכליים וצרכניים. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, לייבזון מונתה לאחרונה כראש הדסק הכלכלי בתחנה.

אבשלום קור. Creative Commons
מילולי. ד"ר קור/Creative Commons

צהריים: "ארבע אחר הצהריים" באורך מלא

התכנית הוותיקה "ארבע אחרי הצהריים" שקוצרה לפני תקופת המונדיאל תשוב - לאחר מחאה של מאזינים - לאורכה המלא ותשודר כרגיל מדי יום, בארבע, למשך שעה. התכנית נוסדה לפני 35 שנה ועורכים אותה דלית עופר ויורם רותם. בסיומה מוגשת, כמדי יום, "באופן מילולי", פינתו של הד"ר אבשלום קור.

בכל יום בשש תשודר בתחנה תכנית ספורט בהגשת מירי נבו ועידן קוולר. התכנית המשודרת בשיתוף עם ערוץ הספורט עלתה במהלך המונדיאל האחרון וכעת תורחב ל-45 דקות. היא משודרת סימולטנית גם באתר בערוץ הספורט. עידן קוולר מונה לאחרונה לעורך הספורט בתחנה, והוא ימשיך במקביל ימשיך להגיש את "שישבת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעורב אזרחי. הופשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערב: דלתות מסתובבות

ברצועת הערב תתארח מעתה בכל יום פינה מתחלפת בענייני דיגיטל והייטק, אורבני וסביבה, בריאות ונפש ומעורבות אזרחית, בין רבע לשבע לשבע. ביום ראשון "רבע ל- מעורב אזרחי" שיגיש אבנר הופשטיין ותעסוק בנושאים אזרחיים, ביום שני "רבע ל- אורבני" שתגיש נטע אחיטוב ותתעסק בעניינים אורבניים וסביבתיים, ביום שלישי "רבע ל- גוף ונפש" שיגיש ד"ר אוריאל בר ותעסוק ברפואה ובריאות הנפש, וביום רביעי "רבע ל- דיגיטל" שיגיש עידו קינן ותעסוק בחדשות רשת וטכנולוגיה.

שינוי נוסף נוגע ליום חמישי בגלי צה"ל - שירוענן לחלוטין, עם רצף של "תכניות קלילות, מבדרות וסאטיריות, כיאה ליום שבו כולנו מתכוננים לכניסת הסופ"ש", כך לפי אנשי גלי צה"ל. לצד תכנית הצהריים של שרון טייכר וערן זרחוביץ' ב"חותרים למגע", ויואב קוטנר עם הג'אם סשן ב-19:00, מצטרפים ירון ברובינסקי ופאנל של כוכבי פייסבוק: איציק שאשו, נועה אנג'ל, יותם זמרי, אלירן גולדשטיין, דני קמושביץ ואיתן כליף בתכנת בת שעה שתחל ב-18:00. תכנית לילית חדשה של האחים בן וקובי פרג' תשודר בשעות 24:00-23:00, אחרי שנתיים ברצועת "ציפורי לילה".

מעבר גל"צ ללוד. אבי כהן
"מאמין בשילוב". דקל/אבי כהן

"תולדה של קבוצות מיקוד וסקרי דעת קהל"

לוח השידורים הכולל של התחנה הקיים במתכונת שבה פעל עד עכשיו מאז שנת 1998, ובחודשים הקרובים הוא צפוי לעבור שינויים נוספים ברצועת האקטואליה. את השינויים הוביל מפקד התחנה ירון דקל, אשר הנחה כבר לפני מספר חודשים את מאיה להט-קרמן, מנהלת התוכניות ואת ספי עובדיה מנהל מחלקת החדשות של גלי צה"ל להתחיל ולעבוד על ריענון לוח השידורים. בתחנה מספרים כי השינויים שנערכו הינם תולדה של עבודה רבה שנעשתה בתחנה בין היתר באמצעות קבוצות מיקוד של אזרחים וקצינים וסקרי דעת קהל.

"חידוש וריענון לוח השידורים הוא תהליך מתמשך והדרגתי ואנו רק בראשיתו", מסר היום מפקד גלי צה"ל ירון דקל. "מדובר במהלך טבעי לתחנה שאחרי שנים רבות מבקשת להתחדש ולהגיש למאזינים את החדשות והתכניות העדכניות ביותר. אני מאמין ביצירת שילוב נכון בין שדרני התחנה המקצועיים והמוכרים, לבין הפנים והקולות החדשים שיהפכו גם הם לחלק ממה שקורה עכשיו בגל"צ".

"אני גאה על חזרתו של יאיר ניצני לגל"צ להגשת תכנית יומית, אשר תהווה רצועת פריים טיים חדשה. יום חמישי החדש יאפשר לנו להציע למאזינים לצד משדרי החדשות והאקטואליה הטובים ביותר ברדיו, גם תכניות קלילות והומוריסטיות, באווירה מחויכת ומשוחררת", מסר דקל, והוסיף: "במציאות התקשורתית הדינאמית בה אנו חיים, שילוב כותרות היום בקולם של המאזינים באמצעות שליחת וואטסאפ קולי הוא בבחינת צעד נדרש. "הטלפון האדום" המיתולוגי נולד בגל"צ ואני בטוח שהצעד שאנו עושים כיום, יאפשר לציבור בישראל לספר מהן הכותרות של היום ישירות בשידור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully