וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרח השכונות: תחקירנית חדשות 2 התחזתה - עכשיו מגיעה התלונה

30.10.2014 / 12:08

תחקירנית חדשות ערוץ 2 התחזתה לשליחה של חברת הפרחים "זר פור יו" על מנת לבוא במגע עם אנשים הקשורים בפרשת רצח הנערה נועה אייל. כעת מאיימים האחרונים להגיש נגדה תלונה למשטרה ולמועצת העיתונות

צילום מסך

תחקירנית של חברת החדשות של ערוץ 2 התחזתה לשליחה של חברת הפרחים "זר פור יו" על מנת לבוא במגע עם אנשים הקשורים בפרשת רצח הנערה נועה אייל, התחזות שבגינה מתכוונים אלה להגיש נגדה תלונה למשטרה ולמועצת העיתונות. השבוע הותר לפרסום כי חלה התפתחות דרמטית בחקירת הרצח והתחקירנית, אדוה דדון, נשלחה למקום כחלק מסיקור הפרשה. יצוין כי לא מדובר במשפחתה של הנרצחת.

מטעמים של צו איסור פרסום לא ניתן בשלב זה לפרט מי האנשים שאליהם הגיעה דדון ומדוע ביקשה לצלם אותם. אולם גורם מטעמם אמר לוואלה! ברנז'ה כי בכוונתם להגיש תלונה על האופן שבו איתרה את מקומם והגיעה אליהם - כאמור, תוך התחזות לשליחה של חברת פרחים. בהמשך, ולאחר שעקבה אחריהם דדון למכונית, הם צילמו אותה מצלמת אותם ומפצירה בהם לתת סינק עבור מהדורת חדשות 2.

"היא התחזתה לשליחה ואמרה להם שיש עבורם משלוח וכך היא הגיעה אליהם", סיפר הגורם לוואלה! ברנז'ה. "אחרי שהיא הגיעה (אוחזת במצלמה והזדהתה כעיתונאית, ד.א.) היא אמרה 'אני יודעת שאסור לי לעשות את זה אבל לא הייתה לי ברירה'. היא עשתה את זה כדי ליצור את המפגש הראשוני, ונכנסה ככה לחצר". תקנון מועצת העיתונות אוסר על עיתונאים עשיית שימוש ב"אמצעים פסולים שיש בהם קלון למקצוע העיתונאות". התקנון מפרט, לדוגמא: "אלימות, סחיטה, איום, פיתוי, חדירה שלא כדין לרשות הפרט, האזנת סתר שלא כדין וכל אמצעי אחר להשגת מידע העלול בנסיבות העניין לפגוע באופן חמור באמון הציבור בעבודה העיתונאית".

אדוה דדון סרבה לאשר או להכחיש כי התחזתה לשליחה של חברת פרחים כדי להגיע אל האנשים שצילמה, או להגיב לידיעה, והפנתה לקבלת תגובת חדשות 2. בחברה בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully