וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

31.10.2014 / 10:02

מה חדש בבניין של ידיעות אחרונות • מי נשמט מהקומוניקט של רשות השידור • ואילו צלילים חדשים נשמעים ב-mako • ויש עוד. הכל בפנים

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

מה חדש בבניין של ידיעות אחרונות: דסק החדשות של העיתון מתחדש בעורכת חדשה, נריה קראוס שמה, והיא מהמחזור האחרון שהשתחרר מגלי צה"ל. הפרט המוקדם המעניין בקורות החיים: הנחיית תכנית הנוער של הטלוויזיה החינוכית "23 דקות".

יש בקהל צופים של ערוץ 20? בהנחה שלא, נעדכן שהשבוע שרון גל שמגיש את תכנית האקטואליה של הערוץ הגיש גם את התכנית הכלכלית במקום לינוי בר גפן. האם עשה קאמבק? בדקנו - ולא. בר גפן הייתה נצורה בביתה בשל המירוץ בתל אביב והוא הוזעק להחליפה ברגע האחרון. גורם בערוץ אמר שלא מן הנמנע שגל יחליף אותה כאשר תצא בעוד כמה שבועות לחופשת לידה.

קומוניקט שמיטה

אגף הדוברות של רשות השידור הודיע השבוע על סבב מינויים בחטיבת החדשות של ערוץ 1 בראשות איילה חסון. מהקומוניקט נשמט אחד, הכתב בירושלים דניאל אופיר, שמונה לכתב בכנסת לצד הכתב הפוליטי בועז שפירא.

ארגון העיתונאים גייס לשורותיו עובדת חדשה: הדר קנה, לשעבר כתבת "כלכליסט" ומי שהשתייכה עד לאחרונה למערכת תוכנית הבוקר של אורלי וגיא. קנה פעילה בארגון מאז הקמתו ולקחה חלק במהלכי ההתאגדות בידיעות אחרונות ובאולפני הרצליה.

קצת רכילות על רכילות

עורכת המשנה של אתר "בניין ודיור" אנה פלוט סיימה את עבודתה בתום שנתיים. היא שימשה בעבר כעורכת ערוצי הלייף סטייל של נענע10. פלוט: "אני מודה לבניין ודיור על שנתיים נפלאות ומחכה בקוצר רוח לדבר הבא".

וקצת רכילות על רכילות? בכיף: לכתבי הרכילות של mako יפעת הללי וגיל משעלי יש עורכת חדשה, צליל הופמן. וגם: באתר Pplus מחפשים עורך בדסק הרכילות. אם אתם מחפשים עובדים או יודעים על משרה מעניינת שהתפנתה - אל תהססו להשתמש בכפתור הדיווח החדש שלנו בראש המדור. שבת שלום.

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully