וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין של כבל: מגייס לשורותיו את "העין השביעית"

6.11.2014 / 10:43

בלעדי: על רקע הקמפיין הנרחב שמוביל "ישראל היום" נגד החוק שלא יאפשר לו להיות מופץ בחינם, עושה גם מי שמקדם אותו, איתן כבל, מאמצי לובינג משלו. הנשק: לינקים לכתבות ב"העין השביעית" ומיילים בהולים לחברי כנסת

הקרנת הסרט בלי פחד של YES. ניב אהרונסון
הקרנת הסרט בלי פחד של YES/ניב אהרונסון

מאז הגיש איתן חבר הכנסת איתן כבל את הצעת חוק "ישראל היום" מפקיע העיתון מדי יום את עמודיו לניהול קמפיין נגדה ונגד חברי הכנסת הצפויים לתמוך בה. הנשק של העיתון: מודעות על גבי עמודים שלמים, משאלי רחוב מוטים, חוות דעת, סקרים מוזמנים, כתבות ומאמרי דעה.

הבוקר (חמישי) מנסה כבל לאזן את התמונה, ובמייל ששלח לחברי הכנסת ואשר הגיע לידי וואלה! ברנז'ה, הוא הפציר בהם לעיין ברשימה ארוכה של לינקים לכתבות על "ישראל היום" - בהם התחקירים של רביב דרוקר ושל "העין השביעית" - המציגות את החינמון באור שלילי.

"הפעם, לשם שינוי, אינני מבקש לדבר - החלטתי לתת לרביב דרוקר, מתי גולן ולעיתונאי ותחקירני 'העין השביעית' לדבר במקומי", כתב כבל במייל שהגיע לידי וואלה! ברנז'ה ואליו צרף את הקישורים לכתבות. הוא התייחס במייל גם לקמפיין של העיתון, אותו הוא מכנה "נגטיבי, חסר תקדים בפראותו ורצוף שקרים, עיוותים וסילופים".

ההצבעה על חוק ישראל אמורה הייתה לעלות בקריאה טרומית השבוע אולם נדחתה לשבוע הבא. ההסבר הרשמי לדחייה היה לוח זמנים צפוף בשל בידוק בטחוני שנדרש במליאה לקראת הישיבה לזכרו של רה"מ יצחק רבין, אולם גורמים בכנת העריכו כי הדחייה נועדה לתמוך בניסיונות להשיג רוב בהצבעה לחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully