וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ק פוינט יעקב

6.11.2014 / 13:02

צוות מיוחד של i24news בראשות יעקב אילון יטוס בשבוע הבא לברלין, שם יציינו 25 לנפילת החומה, ויעביר משם דיווחים על האירועים לציון הארוע ההיסטורי. בערוץ גם סגרו ראיון מיוחד עם ראש העיר היוצא קלאוס ווברייט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעקב אילון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ החדשות הבינלאומי i24news ישלח צוות צילום מיוחד לברלין לסיקור אירועי 25 שנה לאיחוד העיר, בראשות יעקב אילון. לצד הסיקור השוטף יגיש אילון מהדורה מיוחדת של תוכניתו "The World This Week" ישירות מברלין ב- i24news באנגלית. מגיש התוכנית בערוץ הצרפתי, ג'וליאן בהלול, יגיש ספיישל דומה.

"נפילת החומה בברלין היה אחד הסיפורים העיתונאיים הגדולים בהיסטוריה שהתרחשו בשידור חי על מסכי הטלוויזיה בכל העולם", מסר אילון לוואלה ברנז'ה. "האירועים המיוחדים בשבוע הקרוב יתנו לנו הזדמנות לספק לצופי i24news פרספקטיבה על מה שהתרחש בגרמניה מאז ואיך זה בא לידי ביטוי בזירה הבינלאומית היום". אילון גם יראיין במסגרת התכנית את ראש עיריית ברלין היוצא, קלאוס ווברייט.

מנכ"ל הערוץ, פרנק מלול: "ישנה חשיבות רבה למשדרים מסוג זה. מדובר באירוע שיצוין בהרחבה באירופה והרגשנו חובה לדווח מהשטח. בעתיד הקרוב נוציא מגישים וצוותים של תוכניות הערוץ לנקודות שונות בעולם על מנת לערוך תוכניות ספיישל בנושאים הבוערים". The World This Week בהגשת אילון באנגלית ובהלול בצרפתית, עלתה לאוויר לפני שנה, משודרת מידי יום ראשון ומסכמת את אירועי האקטואליה בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully