וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחום ברנע למירי עדן: "את חוליה לא מכובדת בקמפיין אינטרסים לא עיתונאי"

9.11.2014 / 10:32

בכיר פרשני ידיעות אחרונות נחום ברנע טוען כי כתבת ישראל היום מירי עדן וצלם העיתון גדעון מרקוביץ' הטרידו אותו בעצרת לזכרו של יצחק רבין. השניים תעדו אותו מסתודד עם חבר הכנסת איתן כבל, יוזם "חוק ישראל היום"

נחום ברנע באזכרתו של דב יודקובסקי. נמרוד סונדרס
"אני לא מעורב ואני לא צד במלחמה שלכם מול ידיעות אחרונות". נחום ברנע/נמרוד סונדרס

המאבק של ישראל היום בחוק שימנע את הפצתו בחינם ואשר יעלה השבוע להצבעה בכנסת, ממשיך להתמקד בפסים אישיים: בסוף השבוע פרסם העיתון דברי עלבון שהטיח העיתונאי נחום ברנע מידיעות אחרונות בצלם העיתון, בעת שזה צילם אותו מסתודד עם חבר הכנסת איתן כבל - יוזם הצעת החוק. בישראל היום טוענים כי מי שמקדם את ההצעה מאחורי הקלעים הוא מעסיקו של ברנע, מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס. ברנע טוען מצידו כי הן הצלם והן כתבת העיתון הטרידו אותו.

הצלם גדעון מרקוביץ' נשלח על ידי ישראל היום לפני שבועיים לכיכר רבין בתל-אביב על מנת לצלם את עצרת הזכרון ליצחק רבין. הוא הבחין בברנע וכבל משוחחים, החל לצלם אותם, וברנע ביקש ממנו שיפסיק. ברנע אמר: "די, תניח לנו. מחר, כשיסגרו את העיתון שלך, אתה תרצה עבודה אצלנו". מרקוביץ' ענה לו "למה מה? אתה תסדר לי עבודה?" - כך לפי הפרסום בישראל היום. העיתון צרף לכתבה את התמונות, בהן נראה ברנע לצד כבל כשהוא מושיט את ידו לעבר המצלמה, ובעיתון בחרו לפרסם אותן לקראת ההצבעה השבוע.

מירי עדן: "אולי הדברים גם מתובלים ביותר מקמצוץ מחטא היוהרה"

כתבת ישראל היום לענייני ישראל היום, מירי עדן, התקשרה לברנע על מנת לקבל את תגובתו לתקרית. הוא טען כי הצלם הטריד אותו, וגם כי השיחה ממנה הינה הטרדה מבחינתו. "זו עילה לתביעה במשטרה", אמר לה. "הצלם שלכם גם הטריד את איתן כבל, הוא ביקש מכל אחד מאיתנו לסדר לו עבודה". ברנע כינה את עדן, המסקרת בישראל היום את עמדת העיתון כלפי החקיקה, "חוליה לא מכובדת בקמפיין לא עיתונאי של אינטרסים". הוא הוסיף: "לא לך ולא לי צריך להיות חלק בקמפיין. אני מבין את הצלם וגם אותך - שתישארו בלי עבודה, אבל אני לא מעורב ואני לא צד במלחמה שלכם מול ידיעות אחרונות".

גדעון מרקוביץ' דחה את טענות ברנע כי הטריד אותו. מירי עדן הגיבה לעימות בין עמיתה הצלם לברנע, וכתבה: "ככה מדבר עיתונאי בכיר, סוציאליסט בכתיבתו אך ייתכן שכבר לא במהותו. ומי יודע? אולי הדברים גם מתובלים ביותר מקמצוץ מחטא היוהרה. המדקדקים יוסיפו גם שנאה מזוקקת לכל דבר, עניין או אדם הקשור לעיתון היחיד שמתחרה ומביס את ידיעות אחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully