וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוער במערכת "אורלי וגיא": אלימות מילולית, התעמרויות ותלונות על רקע נטייה מינית

10.11.2014 / 12:21

לוואלה! ברנז'ה נודע כי הנהלת אולפני הרצליה נדרשה לתלונה בגין הטרדה על רקע נטייה מינית שהגיש עורך המשנה נגד התחקירנית וזו, בתגובה, הגישה קובלנה על אווירה של אלימות מילולית במערכת והתעמרות מצד הממונים עליה בהפקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"דלתה של הנהלת האולפנים פתוחה בפני כל עובד". אולפני הרצליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סכסוך בין עורך משנה לתחקירנית מערכת בתכנית הבוקר "אורלי וגיא" של ערוץ 10 הגיע עד להנהלת "אולפני הרצליה" המפיקה את התכנית, זאת לאחר שהשניים הגישו האחד נגד השנייה תלונות הדדיות.

ממידע שהגיע לוואלה! ברנז'ה עולה הכי הנהלת האולפנים נדרשה לתלונה בגין הטרדה על רקע נטייה מינית שהגיש עורך משנה נגד תחקירנית וזו, בתגובה, הגישה קובלנה על אווירה של אלימות מילולית במערכת והתעמרות מצד הממונים עליה בהפקה. גורם המעורה בפרטים סיפר כי ריב בין השניים הביא את התחקירנית לצעוק לעבר עורך המשנה הערה מינית פוגענית והומופובית, בעקבותיה הגיש העורך תלונה למחלקת הייעוץ המשפטי של האולפנים.

התחקירנית הוזמנה לבירור ובו טענה כי אווירת עבודה אלימה מצידו, המאפיינת את מערכת תכנית הבוקר לטענתה, היא שהביאה אותה לאיבוד עשתונות, ודרשה כי בהנהלה ינהלו בירור באשר לתנאי העבודה במערכת "אורלי וגיא". לשניים נערך בירור לאחריו יושרו ההדורים, בסיומו הסכימו להמשיך ולעבוד במערכת.

מהנהלת אולפני הרצליה נמסר בתגובה: "כל תלונה בקשר להטרדה מינית ללא יוצא מן הכלל מטופלת על ידי האולפנים בהתאם לחוק ולנהלים הרלבנטיים באופן מיידי ויסודי עד לבירור מלוא הסוגיה ובמידת הצורך ננקטים הצעדים המשמעתיים המתאימים. בכל הקשור ליחסי עבודה, דלתה של הנהלת האולפנים פתוחה בפני כל עובד אשר יש לו השגות בנושא. ככל שידה משגת, עושה ההנהלה כל מאמץ לתת לתלונות מסוג זה מענה". בערוץ 10 סרבו למסור תגובה או לענות לשאלות באשר למקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully