וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאדיחה של וואלה! וחדשות 2: שידרו סרטון שגוי מלפני שבועיים

10.11.2014 / 14:15

סרטון שהופץ הבוקר בוואטסאפ אך צולם לפני שבועיים סמוך לנתב"ג ובו נראה ניסיון השתלטות על אדם המנסה להתאבד, מצא את דרכו לשידור באתר חדשות 2 ובאתר וואלה!, והוא הוצג כאילו צולם היום לאחר האירוע בו חייל הנדקר בסמוך לתחנת רכבת ההגנה בתל אביב

צילום מסך

סרטון שהופץ הבוקר (שני) בוואטסטפ ובו נראה ניסיון השתלטות על מחבל, מצא את דרכו לשידור באתר חדשות 2 ובאתר וואלה!, והוא הוצג כאילו צולם היום לאחר האירוע בו חייל הנדקר בסמוך לתחנת רכבת ההגנה בתל אביב. בוואלה! הוא הוצג במסגרת שידור אולפן מיוחד, ובאתר חדשות 2 במסגרת האייטם הראשי של האתר. בפועל מדובר בסרטון שצולם לפני שבועיים סמוך לנתב"ג.

בסרטון השגוי נראה אדם ישוב על ספסל, מסביבו אנשי כוחות בטחון המנסים להפיל לו מהיד סכין - ובמהלך הסרטון הוא נראה מנסה לבצע התאבדות ולחתוך את הוורידים. תוך זמן קצר נודע כי מדובר בסרטון לא מעודכן, והוא הוחלף בסרטון הנכון בו נראים כוחות גדולים של מד"א סביב החייל הפצוע.

"לצערי גורמים במשטרה אישרו בשטח לכתבנו שהסרטון הוא מהפיגוע", מסביר עורך וואלה! ינון מגל את מקור הטעות. "מטבעם של אירועים מסוג זה, מתרחשות לעיתים טעויות". מחדשות 2 נמסרה תגובה זהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully