וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדום אדום? אז שלום שלום

10.11.2014 / 17:35

מכבי ת"א בכדורסל לא מאשרת לכתבי האתר "אדום עולה" - של אוהדי הפועל ת"א, לסקר את משחק הכדורסל בין מכבי להפועל. בהנהלת מכבי אומרים כי הסיבה היא מחסור במקום, אולם ב"אדום עולה" מאשימים את הקבוצה בהתנהגות ביריונית. וואלה! ברנז'ה צופה מהיציע

כרטיס העיתונאי של רגב גולדמן. אתר "אדום עולה" של אוהדי מכבי תל אביב, אתר רשמי
יוצאים בחוץ. כרטיס העיתונאי של רגב גולדמן/אתר רשמי, אתר "אדום עולה" של אוהדי מכבי תל אביב

אזור דמדומים בעיתונות הספורט: האם מי שמוכר על ידי מנהלת הליגה בכדורסל כעיתונאי הוא אכן כזה, ומהן הזכויות שההכרה הזו מקנה לו ברגע אמת? הנהלת מכבי תל אביב בכדורסל לא מאשרת לכתבי האתר "אדום עולה", אתר אוהדי הפועל תל אביב, להגיע הערב (שני) להיכל נוקיה ולסקר את משחק הכדורסל בין מכבי להפועל. בהנהלת מכבי טוענים כי הסיבה היא מחסור במקום, אולם אנשי "אדום עולה" טוענים כי מדובר בהתנהגות ביריונית כלפיהם מצד הנהלת הקבוצה היריבה.

"אדום עולה" מסקר את חדשות הפועל תל אביב מזה כעשור ומפעיל צוות של כותבים, צלמים ופובליציסטים הפועלים בהתנדבות. כתבי האתר מחזיקים בתעודת עיתונאי מטעם מנהלת הליגה בכדורסל, זו השנה השלישית ברציפות, אשר נופקה לשני צלמי האתר ולשלושה כתבים. גם בשנה שעברה וגם לפני שנתיים נכנסו נציגי האתר למשחק בהיכל נוקיה וסיקרו אותו.

אבל השנה - דברים התנהלו אחרת. "במהלך היום הוסבר לנו על ידי גורמים שונים כי מכבי איננה מחויבת להכניס ולכבד את תעודות העיתונאי שלנו", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם באתר, המספר כי הם שוחחו עם מנהלת הליגה בנושא, אולם אלה סרבו לחייב את מכבי להכניס אותם לנוקיה כדי לסקר את המשחק.

ניצן פררו, דובר מועדון הכדורסל של מכבי תל-אביב, זה נכון שסרבתם להכניס את כתבי אתר האוהדים של הפועל?

"כתבי אתר האוהדים לא יוכלו להיכנס, וזה כי אין מקום. זה משחק שמקבל סיקור ארצי, גם ככה אין מקום לכל העיתונאים של כלי התקשורת הרשמיים".

הם טוענים שזו התעמרות בגלל הקבוצה שהם אוהדים.

"הם בטוחים שהכל נגדם. שמע, אוהדים הם לא עיתונאים. גם לא כל אנשי מכבי שמבקשים תג עיתונאי מקבלים אז בטוח שלא אלה של אתרי אוהדים. הקבוצה הרשמית קיבלה כניסה לשלושה אנשים, שזה מעבר למה שאני מחויב לתת להם".

אבל יש לאוהדים תעודת עיתונאי רשמית של מנהלת הליגה. זה לא מחייב אתכם להכניס אותם ליציע העיתונות?

"תעודות של מנהלת הליגה לא תופסות למשחקים בהיכל נוקיה".

מנהלת הליגה בכדורסל מסרה בתגובה כי "מכבי מסרה שני כרטיסים עבור כתבי האתר הרשמי של המועדון וזו זכותה לא להכיר באתרי אוהדים". מאתר "אדום עולה" נמסר בתגובה: "התאכזבנו לשמוע כי נמנעה כניסת נציגי האתר לסיקור המשחק. כאוהדים אשר מלווים את קבוצת הכדורגל והכדורסל כבר כמעט עשור, נסקר גם הערב את המשחק עבור גולשנו, אוהדי הפועל. צר לנו שדווקא בימים אלו, ימים שבו רף האלימות חוצה גבולות, אני עדים להתנהגות בריונית כלפי האתר, שכל מטרתו היא כתיבה ויצירה עבור אוהדי הפועל בהתנדבות מלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully