וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוז פואה לזליג רבינוביץ'

12.11.2014 / 16:52

מי שכיהן בתפקיד "זרועו הארוכה של מנכ"ל רשות השידור" ממשיך לשמור על מעמדו הרם למרות תחלופת ההנהלה, וממונה לתפקיד היוקרתי של המפיק הראשי של משדרי האירוויזיון ויהיה הפרויקטור של המשלחת שתצא לאוסטריה במאי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפקיד חדש. רבינוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

זליג רבינוביץ', מי שכיהן בתפקיד "זרועו הארוכה של מנכ"ל רשות השידור" בתקופת כהונתו של יוני בן-מנחם ונחשב היה לאיש החזק ברשות, ממשיך לשמור על מעמדו הרם למרות תחלופת ההנהלה. ברשות השידור מאשרים היום (רביעי) כי רבינוביץ' מונה לתפקיד היוקרתי של המפיק הראשי של משדרי האירוויזיון, והוא יהיה הפרויקטור של משלחת רשות השידור לאוסטריה שתצא בחודש מאי.

רבינוביץ' כיהן ברשות השידור בשבעה תפקידים, כך נטען בעתירה שהגישה נגדו אגודת העיתונאים, שאותם מילא במקביל לפקיד כעוזר בכיר – ולפי הוראות התקשי"ר אסור היה לו למלא. כך מלבד תפקיד העוזר ומרכז הרפורמה, מונה רבינוביץ' גם לממלא מקומו של מנהל הטלוויזיה מושון מצליח, רכז המגעים אל מול וועדי העובדים, ראש צוות הקמת מחלקת הניו-מדיה של הרשות, חבר משלחת רשות השידור לאולימפיאדה בלונדון ודירקטור בקרן "ידע" של עיתונאי הרשות. עם פירוק הרשות הוא מונה לתפקיד של מפיק. גורם ברשות השידור אמר "כל מטרת פירוק הרשות נועד לסנן מעמדות כח את חברי ההנהלה הקודמת הכושלת שהביאה לקריסת הרשות, וזליג רבינוביץ' הוא חלק ממנה".

במהלך השנים האחרונות עלו חדשות לבקרים טענות של מתנגדיו של רבינוביץ' כנגד אופן העבודה שלו, שייצג לדבריהם את העיסוק הרב בפוליטיקה פנימית ברשות וקבלת החלטות על בסיס מניעים אישיים ולא מקצועיים. כך למשל תנועת אומ"ץ התלוננה כי מינוי מחודש של שלמה משה לתפקיד מנהל הטלוויזיה בערבית נגוע בנפוטיזם, שכן אשתו היא קרובת משפחה של עובדת אחרת ברשות השידור, אילנה זנגלבף, שהיא אשתו של זליג רבינוביץ' - וכי הוא הביא למינוי. בימים אלה מתנהלת נגדו תביעה של מזכירה לשעבר בלשכתו, אשר טוענת כי הנחיל במקום "אווירה של רודנות, ניצול ציני של כוח, השפלות וצעקות". היא טענה כי נאלצה לספק שירותים אישיים לרבינוביץ' תוך שהוא מנצל את מעמדו כמנהל בארגון. רבינוביץ' הכחיש את הדברים וטען כי היא מנסה לסחוט כספים מהרשות על חשבונו.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "זליג רבינוביץ' הינו עובד רשות השידור וככזה הוא מקבל שכר עבור עבודתו ברשות ולא עבור שהייה בבית, כך בהתאם לעמדת הממונה על השכר באוצר וגם עמדת וועדי העובדים ברשות השידור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully