וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

13.11.2014 / 12:24

מי התקדם בכלכליסט • ממי נפרדים בקשת • מיהי חברת הכנסת שמעריב השבוע סיפק לה יועץ חדש • ולמה אישה זה כוח • ויש עוד. הכל בפנים

אורי תובל, מי שהיה סגן עורך מוסף הארץ ועורך בכיר במחלקת הדיגיטל של העיתון - מונה לתפקיד עורך חדשות בכלכליסט, אליו הצטרף לפני כחצי שנה. תובל היה בולט בקבוצת הארץ כפעיל בוועד העובדים של העיתון - בימים לפני שהוחלפה אגודת העיתונים בארגון העיתונאים.

בזכיינית ערוץ 2 נפרדים השבוע ממנהל הקריאייטיב במחלקת הפרומו, עמית קרסני, שעוזב אחרי שנתיים וחצי. קרסני חתום בין היתר על פרומואים לתכניות "רמזור", "פלפלים צהובים", "יצאת צדיק" ו"האח הגדול" ו"עובדה" - עליו זכה יחד עם עודד תבור בתחרות פרומקס. הוא הי גם מי שאמון על המיתוג המחודש של ערוץ 24.

מעריב השבוע כרימון

מי שהיה איש יחסי הציבור של "מעריב" ו"מקור ראשון" (תחת שליטתה של "הירש מדיה") ורדיו "קול חי" - ניר לקס, מונה לתפקיד יועץ התקשורת של חברת הכנסת עליזה לביא. לקס היה בעבר עורך תוכן באתר "מורשת" וראש מחלקת פרסום באגודת הסטודנטים של בר אילן.

ומי מדברר את "מעריב השבוע" בפעילותו כעת תחת המו"ל החדש, קבוצת הג'רוזלם פוסט? תיק יחסי הציבור של הקבוצה כולה עבר למשרד רימון כהן שינקמן, והיא מיוצגת כעת על ידי תמי שינקמן, מיכל זילבר ועידית רוזנברג.

רק מה שאת אוהבת

נציגות וואלה! ברנז'ה באזור הצפון מדווחת על שינויים ברדיו חיפה: מנהל הקריאטיב ארז יעקבי עזב את התחנה, ומחליף אותו שירן גולדשטיין, ולתפקיד מנהל הפרומו יכנס דודו אזולאי במקום איש התחנה הותיק אייל ברקאי שעוזב גם הוא את התחנה. לרדיו יש גם מפיקה ראשית חדשה - ליטל אפרגן.

הדס בשן פוטרה השבוע מאתר האינטרנט "סלונה" ודיווחה על כך לחבריה בפייסבוק בכנות ראויה להערכה: "כן, פוטרתי, מעבודתי בצוות העריכה של סלונה, שם עבדתי שלוש שנים. על השאלה 'למה' אני לא חושבת שאני צריכה לענות, אפשר לשאול את מי שפיטרו אותי". בשן הייתה בעבר מבקרת הטלוויזיה של "פנאי פלוס" ושימשה שם בתפקידי עריכה וכתיבה שונים. ב"סלונה" שימשה כעורכת מדורי החדשות, היחסים והתרבות.

ומהנעשה במגזר אחר, החרדי: עורך העיתון "משפחה" ואחד מבכירי העיתונאים במגזר החרדי, יוסי אליטוב, מגיע לרדיו: מדי יום שישי הוא יגיש את "אליטוב בשישי" ברדיו קול ברמה, ובה יארח אנשי תקשורת ורבנים. אליטוב כיהן עד לאחרונה כיו"ר ועדת הרדיו ברשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. המיקרופון לאליטוב: "כמי שחי ונושם עיתונות כבר שנים רבות אני רואה את המקצועיות וההקפדה על איכות העיתונות כערך עליון במעלה וכניסתי לקול ברמה בהחלט עולה בקנה אחד עם תפיסתי זו".

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully