וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומ"ץ בתלונה לרשות השנייה: "קיפוח שיטתי ומכוון על ידי קשת וחדשות 2"

16.11.2014 / 13:03

אתמול שודר בחדשות 2 אייטם על ח"כ חיים כ"ץ, יו"ר ארגון עובדי התעשייה האווירית - ובו רואיין גם חבר התנועה. באומ"ץ קובלים: לא קיבלנו קרדיט, בעוד התנועה לאיכות השלטון כן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תנועת אומ"ץ הגישה לרשות השנייה תלונה רשמית נגד חברת החדשות של ערוץ 2 ונגד הזכיינית קשת, על כך שהיא לא מקבלת בפרסומיהם קרדיט ועל מה שהיא מכנה "קיפוח שיטתי ומכוון כנראה".

אתמול שודר בחדשות 2 אייטם על ח"כ חיים כ"ץ, יו"ר ארגון עובדי התעשייה האווירית, במסגרתו רואיין חבר הנהלת אומ"ץ אמיר חרמוני שהיה בעבר עובד בתעשייה האווירית. בתנועה קובלים על כך ששמה של התנועה לא צוין באייטם. "חרף פניותיו של חרמוני אל שני הכתבים שהכינו את המשדר ובקשתו לציין את שמה של אומ"ץ, הם התעלמו מכך", טוען מנכ"ל התנועה פנחס פלד, שמלין על כך שלא נעשתה פנייה אל יו"ר הנהלת התנועה אריה אבנרי המרכז מזה תקופה ממושכת חומרים רבים ואקטואליים על ח"כ חיים כ"ץ.

מה שעורר את חמתם של אנשי אומ"ץ יותר מכל, כנראה, זו העובדה כי שמה של התנועה לאיכות השלטון, העוסקת בתחומים דומים, כן צוין באייטם. "למרות שחלקה בתחום זה הינו מזערי", אומרים באומ"ץ. בתנועה מתלוננים גם על חברת קשת וטוענים ל"קיפוח שיטתי של תנועת אומ"ץ במשדריה בערוץ 2 והפלייתה לטובה של התנועה לאיכות השלטון". לפי פלד, הם פנו בנושא לזכיינית רשת וזו "הודתה בטעותה בקיפוח אומ"ץ והבטיחה לתקן את המעוות".

בחברת החדשות ובזכיינית קשת טרם הגיבו לטענותיהם של אנשי התנועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully