וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לגרש את כתב CNN מישראל, לעשות סוף לסיקור האנטישמי"

18.11.2014 / 13:58

קריאות הבוקר לגרש מישראל את כתב CNN בן וודמן, אשר הדיווח הראשוני שלו על אירוע הרצח הבוקר היה בסימן "ישראל הרגה שני פלסטינים" - מעורר זעם בישראל. ברשת טרם הגיבו לטענות על הסיקור המוטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדיווח של וודמן: "הרדיו הממשלתי בישראל מדווח כי המשטרה ירתה והרגה של פלסטינים"./מערכת וואלה!, צילום מסך

קריאה לשלילת תעודת העיתונאי של כתב CNN בן וודמן וגירושו מישראל לאחר שהדיווח שלו על הפיגוע הבוקר היה בסימן "הרג של שני פללסטינים של ידי משטרת ישראל".

ראש מערך ההסברה הבין לאומית של המועצה האזורית שומרון וממלא מקום ראש המועצה יוסי דגן פנה למנהל לשכת העיתונות הממשלתית ניצן חן, ודרש ממנו לטפל בכך באופן מיידי. ברשת CNN טרם התייחסו באופן פומבי לטענות על הסיקור המוטה, ובלשכת העיתונות הממשלתית מסרו כי ייערך בירור מול ראשי כלי התקשורת וכי יוסקו על ידה מסקנות בהתאם.

"אין שום מציאות בעולם שבה כתבים יוכלו לדווח על משהו דומה בארצות במקרה של מתקפת טרור והכלל הזה צריך להיות תקף גם הזרים בישראל, יש רעים ויש טובים, יש רוצחים ויש נרצחים", אומר דגן. "צריך לעשות סוף לסיקור האנטישמי בסגנון הדר שטירמר של כתבים זרים בישראל. מדינת ישראל צריכה לנקוט בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת לדרוש את הכיסוי התקשורתית המינימאלי, סיקור תקשורתי כזה נותן לגיטימציה לרצח הבא".

מרשת CNN בישראל, המיוצגת על ידי משרד יחסי הציבור גולדפינגר תקשורת, מסרו היום לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "הדיווח הראשוני של רשת CNN בנוגע לפיגוע הטרור שהתרחש הבוקר בבית כנסת בירושלים לא ציין בתחילתו את העובדה כי שני הפלסטינים שנהרגו באירוע היו התוקפים. טעינו ואנו מתנצלים על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully