וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המירוץ למיליון": הנפילה של פנינה רוזנבלום היתה מפוברקת

וואלה! סלבס

24.11.2014 / 0:08

גורמים בהפקת התכנית גילו כי צילום הנפילה של הבלונדה הכי מפורסמת בארץ במסגרת הריאליטי היה מבויים. זאת, כיוון שהצלם לא הספיק לצלם את התאונה האמיתית של הכוכבת. וואלה! סלבס מזוייפת

יח"צ - חד פעמי

אם גם נשימתכם נעתקה ביום שבת האחרון אל המול המסך, כשהאישה והשמפו הוורוד, פנינה רוזנבלום, נפלה ושברה את ידה בפרק פתיחת העונה של "המירוץ למיליון" - סביר להניח שלא שמתם לב שאותו קטע ששודר היה מפוברק.

גורמים בהפקה ידעו לספר לוואלה! סלבס, כי הקטע ששודר בסוף השבוע בתכנית, זה שבו פנינה מועדת בזמן שהיא ובתה חן רצות אל עבר המשימה הבאה - הוא בעצם קטע מבויים, שצולם על ידי ההפקה שלא בזמן אמת. הסיבה: את התאונה האמיתית, לא הצליחו לתעד בשעה שקרתה.


עוד סיפורי סלבס:
גלית גוטמן מאיימת: "אצטלם לעוד שער בעירום"
הידד! גיא גיאור ולירן כוהנר מאורסים

פנינה רוזנבלום. איתן אבוט,
היה או לא היה? פנינה רוזנבלום עם בתה חן/איתן אבוט

"פנינה לא יכלה לביים שוב את הנפילה"

על פי אותם גורמים, בהפקת התכנית החליטו שלא לוותר על הקטע הדרמטי ולכן ביקשו מפנינה לצלם אותו שוב, רק שהפעם הצלם כן יהיה שם. כך שלבסוף, הקהל בבית זכה לצפות בקטע בו רוזנבלום שוברת את ידה.

"אם תשימו לב", סיפר יודע דבר לוואלה! סלבס, "את כל הזוגות מצלמים יחד כשהצלם מאחוריהם. רק בזמן הנפילה, הצלם היה רק אחרי חן והשאיר את אמא שלה מאחורה. זה לא קורה. הסיבה לכך, היא כנראה בגלל שפנינה לא יכלה לביים שוב את הנפילה שלה".

פנינה רוזנבלום. איתן אבוט,
מצחיק אתכן? הבלונדיניות של "המירוץ למיליון"/איתן אבוט

"בזמן הנפילה האמיתית, לפנינה ירד דם"

אם לא די בכך, אותם גורמים מספרים כי גם השלב בו פנינה עולה על הסולם היה מבוים. "זה לא הגיוני שבחורה, בטח אחת כמו פנינה, ששברה יד ושן תמשיך במירוץ כאילו כלום לא קרה", מספר המקור.

גורם בהפקה ידע לספר כי, "בחודש שעבר קראו לפנינה לעשות השלמות לצילומים, שבמהלכם צילמו את קטע הנפילה והמשך המשימה שהיא כביכול עשתה". עוד מוסיף המקור, "שבזמן הנפילה האמיתית, ירד לפנינה דם, בגלל השן שנפלה, מה שלא ראו בפרק. בקיצור, הכל היה מבוים ומפוברק".


פנינה רוזנבלום, רגע אז גם הצחוק שלך מזוייף?
"מה שקרה היה יותר חמור ממה שראיתם בטלוויזיה. נשברו לי שתי שיניים בפה. הנפילה היתה מאוד קשה והכאבים היו עזים נורא. גם לא ראו את הניתוח שעברתי, אבל זה ירד בעריכה וזה השיקולים שלהם למה להראות או שלא".

אמא'שך בגבס

פנינה רוזנבלום מתאוששת מהתאונה

לכתבה המלאה
פנינה רוזנבלום. ברק פכטר
וזו היד שאחרי./ברק פכטר

"בעיקר מצטערת עבור חן"

ובכל זאת?
"אני בעיקר מצטערת עבור חן. היא נורא רצתה את זה. אני אוהבת את התוכנית אבל זה היה יותר בשבילה, היא ביקשה את זה. אני מאוד שמחה על הרייטינג הגבוה שלהם ואני מקווה שתרמתי לזה קצת".

"לפני שנותחתי, ניסיתי להמשיך ולעלות על הסולם, כי חשבתי שיש לי נקע קל. ניסיתי להמשיך במירוץ אבל שהתחלתי את המשימה הבנתי כמה הפציעה חמורה וביקשתי שיפנו אותי לבית החולים".


מרשת המשדרת את התכנית, נמסר בתגובה: "אנו שמחים על העניין הרב שיוצרת 'המירוץ למיליון'. לצערנו הרב פנינה נפצעה במהלך המשימה הראשונה, דבר שלא אפשר את המשך דרכה במירוץ. עם זאת אנחנו מבטיחים עונה מפתיעה, מצחיקה וחובקת עולם".


וואלה! סלבס מזייפת כל יום. כמה פעמים ביום.


רכלו על התאונה של פנינה רוזנבלום בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully