וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר בניון טרק את הטלפון ליעל דן: "אנשים הולכים לרצוח - בגלל הפה שלך"

24.11.2014 / 16:39

ראיון של יעל דן עם הזמר עמיר בניון אודות הסתה בשירו החדש "אחמד אוהב ישראל" פוצץ היום לא לפני שאת פרופסור מרדכי קרמינצר, אותו ראיינה דן מוקדם יותר, כינה הזמר "רנטיסי". האזינו

יח"צ - חד פעמי
יעל דן ועמיר בניון. אביב חופי ואוהד רומנו, עיבוד תמונה
יעל דן ועמיר בניון/עיבוד תמונה, אביב חופי ואוהד רומנו

ראיון של יעל דן עם הזמר עמיר בניון פוצץ היום (שני) לאחר שהזמר אמר בשידור כי היא, ופרופסור מרדכי קרמינצר אותו ראיינה מוקדם יותר, הם "רוצחים לא פחות קטנים". לאחר שאמר את הדברים הוא ניתק את השיחה, תוך שיעל דן מודיעה לו כי השיחה עמו הסתיימה.

יעל דן העלתה את בניון לשידור בתוכניתה "עושים צהריים" בגלי צה"ל על מנת שיגיב לדברים שאמר פרופסור קרמינצר, מומחה למשפטים וסגן נשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה, על שיר חדש שפרסם. "אחמד אוהב ישראל" הא שמו של השיר, ואחת משורותיו היא "יבוא הרגע שאתה תפנה לי את הגב ואני אתקע לך סכין מושחז, אני אירה בך בגב". קרמינצר אמר כי "אם יוכיחו שהכוונה של בניון הוא להסית בביזוי ובגילוי איבה ועוינות כפי אוכלוסייה מסויימת, אז הוא יואשם בהסתה לגזענות". בניון עלה לשידור ומיד, עוד לפני שדן הפנתה אליו שאלה, אמר לקרמינצר: "לפי שיטתך, אתה רוצח בעצמך כי מה שאמרת עכשיו זה שהסתת נגדי, שתדע שלפה שלך יש תוצאות ואת הלוקשים שלך אני לא אוכל". דן ניסתה להוביל אותו לתגובה עניינית, אולם הוא הסה אותה ואמר: "את רוצה להמשיך לראיין את רנטיסי או שאת רוצה לבלבל לי את המוח?".

"עם כל הכבוד לך ולגדול המשפטים מלא-יודע-איפה", ענה לה בניון, "אתם רוצחים לא פחות קטנים, ובגללכם אנשים הולכים לרצוח - בגלל הפיות שלכם". בשלב זה הודיע דן לבניון שהשיחה עמו הסתיימה, ובמקביל נשמע צליל ניתוק השיחה מצידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully