וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפרסום של אלמוג בוקר: ראש עיריית אשקלון מאיים לתבוע את ערוץ 10

27.11.2014 / 11:46

איתמר שמעוני מאיים לתבוע את חדשות 10 בעקבות החשיפה של אלמוג בוקר שפתחה את המהדורה אתמול על כך שאחת מעובדותיו לשעבר טוענת שביצע בה מעשים מגונים. לטענת שמעוני, מעולם לא קיבל פנייה כזו. חדשות 10: "החברה עומדת מאחורי הפרסום"

אלמוג בוקר. בועז עפרי, באדיבות המצולמים
"ניצל את העובדה כי קיבל את מספר הפלאפון במסגרת סיקור 'מבצע צוק איתן'". בוקר/באדיבות המצולמים, בועז עפרי

ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני מאיים לתבוא את חדשות 10 בעקבות החשיפה של אלמוג בוקר שפתחה את המהדורה אתמול (רביעי) על כך שעובדת של שמעוני לשעבר טוענת שביצע בה מעשים מגונים. ראש העיר טוען שמעולם לא קיבל פנייה כזו ולכן הפרסום של חדשות 10 גרם לו נזק, ודורש מחדשות 10 לחזור בהם מהפרסום. בחברה מסרבים.

אלמוג בוקר הביא בפרסום את תגובתו של שמעוני, לפיה הוא לא מכיר את הטענות. "שמעוני עצמו הכחיש הערב בתגובה לחדשות 10 את הדברים. לדבריו, הוא כלל לא קיבל מכתב כזה ואמר 'אולי יש פוליטיקאים שמנסים לפגוע בי ומפיצים שמועות', דיווח בוקר לאחר ששוחח עם ראש העיר. אולם כעת טוען שמעוני כי הגיב לבוקר רק כי חשב שהדברים לא יפורסמו.

איתמר שמעוני, ראש העיר אשקלון, בוועידת במשפט באשקלון, אוגוסט 2014. ראובן קסטרו, מערכת וואלה!
"הגיב לבוקר רק כי חשב שהדברים לא יפורסמו". איתמר שמעוני/מערכת וואלה!, ראובן קסטרו

פרקליטו של ראש העיר כתב כי "מר בוקר ניצל את העובדה כי קיבל את מספר הפלאפון של מרשנו במסגרת סיקור 'מבצע צוק איתן' והתקשר למרשנו באופן ישיר ובניגוד לנהלים אשר ידועים לו, במטרה להוציא בעורמה את תגובת מרשנו. תגובתו הלא פורמאלית של מרשנו, הוצגה כאילו זו תגובתו הרשמית והמאושרת". שמעוני טוען שבכך ובעצם כך שלא אמר לו שהדברים יפורסמו עבר בוקר על כללי האתיקה של מועצת העיתונות, למרות שאלה לא מחייבים את בוקר בנהלי בקשת התגובה של עיריית אשקלון.

מחדשות 10 נמסר כי החברה עומדת מאחורי הפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully