וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

27.11.2014 / 16:01

מי תערוך עבור קשת את הריאליטי הגדול הבא • מי עברה ממאקו למתחרה מבית ynet • ומי תערוך מגזין אופנה חדש • וואלה! ברנז'ה עם מדור סוף השבוע - והפעם נשי במיוחד • ויש עוד, הכל בפנים

שנה לאחר שהצטרפו לזכיינית ערוץ 2 נכנסים רווית ליאור מנדל ואייל אלקבץ להילוך גבוה: השניים ישמשו בתפקידי העריכה והבימוי של תכנית הריאליטי החדשה של קשת, תכנית משימות שתצטלם בג'ונגלים של דרום אמריקה ותשודר באותה שנה שבה תשודר "הישרדות" בזכיינית המתחרה רשת. רווית ליאור מנדל ואייל אלקבץ הובילו את פיתוח הפורמט החדש, כאשר ברקורד שלהם הובלת העונות הראשונות של "המירוץ למיליון", ופיתוח והובלת העונות הראשונות של "הישרדות" חברת ההפקה שלה, אבוט המאירי, תפיק גם את הפורמט החדש של קשת.

ונישאר ברמת החייל, הפעם באתר mako, שם הודיע עורך התרבות אילן קפרוב כי הוא עוזב את האתר. קפרוב עורך את המדור בפועל מאז החליף את נטע חוטר כאשר יצאה לחופשת לידה.

כבר הסתיו עכשיו

המונח "מות הפרינט", כידוע, אינו מתייחס לתחום המגזינים: לוואלה! ברנז'ה נודע כי בחודש ינואר יושק מגזין מודפס חדש בשם "פרימדונה", המופיע כיום במהדורת אינטרנטית ועוסק בתחומי אופנה ותרבות. על העריכה וההוצאה לאור: אביה בן דוד, בעבר עורכת "את" של מעריב ו"שמנת" של הארץ', ולמעלה מעשור כתבת של "ידיעות אחרונות". על שער הגיליון הראשון, אפשר לספר, יופיע סתיו סטרשקו.

הילה יחימוביץ' מונתה לתפקיד עורכת התוכן באתר החתונות myday מבית ynet והיא תיכנס לתפקידה כבר בחודש הקרוב. יחימוביץ' עוזבת בימים אלה את mako בתום ארבע שנים, בהן שימשה ככתבת בערוץ הנשים ובהמשך כעורכת אתר האופנה FashionForward.

וקצת יח"צ-רגולטיבי לקינוח: השבוע הודיע משרד יחסי הציבור בן חורין אלכסנדרוביץ', המייצג אבין היתר את הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, כי עו"ד בר פלד תנהל את השלוחה החדשה של המשרד בירושלים. בחודשים האחרונים גייסה החברה שורת לקוחות מאזור הבירה, וכעת החליטה לפתוח משרדים גם בגבעת שאול בעיר.

david_v@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully