וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפייה למרחקים ארוכים

1.12.2014 / 10:38

"צפייה מרתונית הופכת במהירות למיינסטריים", אומרים בחברת הלויין yes ומשיקים שירות חדש שיאפשר צפייה מרתונית חינמית ביותר ממאה סדרות רכש ומקור, כולל סדרות של HBO. השירות ילווה בקמפיין בהשקעה של 10 מיליון שקל

אופנה בסדרה משחקי הכס. yes,
מהפרק הראשון של העונה הראשונה. מתוך "משחקי הכס"/yes

חברת הלוויין yes משיקה שירות לצפייה מרתונית רצופה במעל ל- 100 סדרות מלאות ואלפי פרקים, כאשר כל סדרה תהיה זמינה בחינם והחל מהפרק הראשון של העונה הראשונה. המהלך יושק בקמפיין תקשורתי נרחב בכיכובו של השחקן אלק בולדווין בהשקעה של כ-10 מיליון שקל עם המסר: "סיפור טוב לא מפסיקים באמצע".

השירות ייקרא "yes Binge" ובחברה אומרים כי הוא מושק במטרה לספק ללקוחותיה חווית צפייה רציפה המאפשרת לצפות בכל הסדרות האהובות עליהם במלואן. תופעת ה- Binge Viewing הידועה גם כ "צפייה מרתונית" או "צפייה רציפה" הינה תופעה עולמית של צפייה מתמשכת במספר פרקים של סדרה בה הצופה בוחר את קצב התקדמותו בעונה וללא תלות בלוח השידורים השבועי.

אורי גל: "צפייה מרתונית הופכת במהירות למיינסטריים"

בין הסדרות בשירות: סדרות HBO כגון משחקי הכס, בלש אמיתי, הסופרנוס, עמוק באדמה, הסמויה אימפריית הפשע, בנוות וסדרות רכש נוסות כגון האישה הטובה, שובר שורות, בית הקלפים, האנטומיה של גריי, ריי דונובן, הרשימה השחורה והמתים המהלכים. השירות יכלול את כל העונות וכל הפרקים של סדרות המקור המובילות של yes: שטיסל, בלו נטלי, נויורק, סרוגים, אבודים באפריקה, המשרד ואחרות.

אורי גל, סמנכ"ל השיווק של yes: "כמחצית מהאוכלוסייה הבוגרת בישראל צופה צפייה מרתונית בסדרות. תופעת ה-Binge Viewing הופכת במהירות למיינסטריים ומאתגרת את אנשי התוכן והשיווק כאחד. כחברה המובילה את חוויית הטלוויזיה בישראל אנו מחויבים להעלאה תמידית של הערך הניתן ללקוחותינו. כהמשך טבעי לספריית הסרטים 24/7 שהושקה בספטמבר וזוכה להצלחה רבה, אנו משיקים היום את ספריית yes-Binge שעבורה אצרנו ובחרנו את התוכן המוביל בעולם ואת הפקות המקור זוכות הפרסים של החברה בממשק ייעודי ונוח".

  • עוד באותו נושא:
  • yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully