וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת גלגלצ דלית עופר עוזבת; טרם אותר מחליף

1.12.2014 / 12:42

כהונתה של מנהלת גלגלצ דלית עופר הסתיימה היום וזאת מבלי שמונה לה מחליף. גורמים בגלי צה"ל מותחים ביקורת על התארכות הליך האיתור - לאור ההודעה המוקדמת הארוכה שנתנה עופר. ומי בכל זאת הגיע לקו הסיום?

דלית עופר. שי אוקנין
דלית עופר/שי אוקנין

כהונתה של מנהלת גלגלצ דלית עופר הסתיימה (שני) וזאת מבלי שמונה לה מחליף. עופר הודיעה כבר לפני חצי שנה שהיא מתכוונת לסיים את התפקיד אותו מילאה בשמונה השנים האחרונות, והיום היא תצא לחופשה של שלושה שבועות. את מקומה ימלא, באופן זמני, סגנה ומנהל המערכת נועם לוינגר.

בחודשים האחרונים פעלה בגלי צה"ל ועדת איתור לבחירת המנהל החדש והיא הגישה לאחרונה את המלצותיה למפקד התחנה ירון דקל. לוואלה! ברנז'ה נודע כי שלושה מועמדים הגיעו לשלב הסופי, מתוך עשרים שהגיעו מועמדות, בהם אחד שאינו מתוך התחנה הצבאית. גורמים בגלי צה"ל מתחו לאחרונה ביקורת על התארכות הליך האיתור - לאור ההודעה המוקדמת הארוכה שנתנה עופר. בתחנה אומרים בתגובה לכך כי זהות המנהל החדש תפורסם בימים הקרובים, וכי בכל מקרה עם שובה מחופשה תשתלב עופר בתפקידים שונים בתחנה.

עופר פורשת מהתחנה כאשר היא נמצאת בשיאה. שנת כהונתה האחרונה, כך על פי סקר TGI, הראה כי גלגלצ נהנית נהנית מחשיפה גבוהה של 29.8%, ושומרת באופן עקבי על מעמדה כתחנת הרדיו המואזנת ביותר בישראל. בהודעת אימייל ששלחה לעובדי וחיילי התחנה כתבה עופר: "אין מילים בפי להתחיל ולהביע את גודל התודה והאהבה שאני רוחשת לכל אחד ואחת מכם, עוד נמצא את הזמן והמקום לפרידה מסודרת".

עזיבתה של עופר חותמת שורת שינויים בצמרת הניהולית של התחנה כאשר השנה פרשה מנהלת מחלקת החדשות של לגי צה"ל גלית אלטשטיין, אף היא אחרי שמונה שנים, והוחלפה בספי עובדיה. עומר בן רובי מונה למנהל מחלקת השידורים, עידן קוולר למנהל מחלקת הספורט, וקצינת הארגון המיתולוגית טינה מלמד פרשה מהתחנה הצבאית לאחר שלושה עשורי שירות.

מגלי צה"ל נמסר בתגובה כי מפקד גלי צה"ל ירון דקל יודיע על זהות מנהל גלגלצ החדש במהלך הימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully