וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו דג במים

2.12.2014 / 12:38

תשובה ודנקנר לייק: אתר נענע10 יעלה מדור רכילות עסקית חדש אותו יכתבו אירית ורונית מטיאס. לוואלה! ברנז'ה נודע כי גם בקבוצת ידיעות אחרונות שוקלים בימים אלה להקים מדור רכילות עסקית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתר נענע10 יעלה מדור רכילות עסקית חדש אותו יכתבו אירית ורונית מטיאס ויערוך עורך מדור הרכילות והסלבס של האתר דודי טל. המדור יקרא על שם המדור שכתבה רונית במוסף עסקים של מעריב - "הסיטי", והוא יעלה לאוויר כבר השבוע.

אירית מטיאס כותבת את הבלוג העצמאי "סטייל", ואחותה רונית ערכה וכתבה את מדור הרכילות העסקית "הסיטי" של מוסף עסקים במעריב במשך שנה ועד לפני שנתיים, אז עזבה אותו עם מהלך פיטורי העובדים הרחב בעיתון. בעבר הן כתבו למגזין הלייף סטייל "Blush" שהוציאה קבוצת הג'רוזלם פוסט, וסיקרו יחד רכילות עסקית גם עבוד מגזין "ליידי גלובס".

החייאתו של מדור "הסיטי" תצורף למדור רכילות עסקית נוסף שנוסד השנה - "מחלקה ראשונה" של mako אותו כותב גיל משעלי, לשעבר כתב הרכילות של ישראל היום ושל נענע10. לוואלה! ברנז'ה נודע כי גם בקבוצת ידיעות אחרונות שוקלים בימים אלה להקים מדור רכילות עסקית, זא לאחר שירד המדור "דיבדידנדים" של כלכליסט אותו ערך ליאור רוזנטל והקים רון גרנות, אשר היה מדור הרכילות העסקי היחיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully