וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל חדש לגלגלצ: נדב רביד

2.12.2014 / 18:52

ירון דקל מינה היום את נדב רביד למנהל גלגלצ, והוא יחליף את דלית עופר שסיימה השבוע את התפקיד. רביד הוא בוגר התחנה ושירת בה כקריין וכעורך מוסיקה והיה אחד משדרניה הקבועים מאז הוקמה. בעברו שימש רביד גם כעורך מדור וואלה! תרבות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנהל חדש לגלגלצ: נדב רביד מונה היום (רביעי) לתפקיד, והוא יחליף את דלית עופר. עבור רביד מדובר למעשה בחזרה לתחנה, שכן בתפקידו הצבאי שירת בה כקריין ועורך מוזיקלי, ולאחר מכן היה במשך שנים ארוכות ממגישי תכנית המוזיקה האלטרנטיבית "הקצה", שהייתה מתכניות הדגל של התחנה הצבאית. כעת עם בחירתו לתפקיד הן מפקד גלי צה"ל והן מנהל גלגלצ שניהם בוגרי גלי צה"ל.

רביד היה אחד מתוך שלושה מועמדים סופיים עליהם המליצה ועדת איתור בה היו חברים משה שלונסקי, יו"ר הוועדה אודי ירושלמי, רונית כפיר ודני סידס. הוועדה בחנה למעלה מחמישה עשר מועמדים שהגיעו לשלב הראיונות והציגו ניירות עמדה מפורטים, והבחירה ברביד לתפקיד נעשתה על ידי מפקד גלי צה"ל ירון דקל.

רביד (43) הוא כאמור בוגר התחנה ושירת בה כקריין, מגיש וכעורך מוסיקה. עד שנת 2011 ובמשך כעשר שנים הגיש רביד בגלגלצ את התוכנית "הקצה" יחד עם אייל (קוואמי) פרידמן והוא ממייסדי תחנת הרדיו האינטרנטי kzradio, והיה אחד משדרניה הקבועים מאז הוקמה. בהמשך ניהל לייבל מוזיקה עצמאי, הפיק וערך מוסיקה, נתן שירותי ייעוץ מוסיקלי בין השאר לתוכניות טלוויזיה והוא מתקלט במועדונים בישראל ובאירופה. בנוסף לפעילותו בתחום המוזיקה מרצה רביד בתחום הניו מדיה וייעץ בתחום למספר חברות סטארטאפ והייטק. לפני כן היה עורך מדור וואלה! תרבות ומנהל תוכניות ופיתוח תוכן של הרדיו האינטרנטי באנגלית TLV1.

מפקד גלי צה"ל ירון דקל מסר הערב: "במשך שמונה השנים האחרונות דלית עשתה בגלגלצ עבודה מצוינת ותרומתה לתחנה הייתה רבה ואני בטוח שהיא תמשיך לתרום מיכולותיה ומניסיונה הרב גם בגל"צ. אני מודה מאוד לוועדת האיתור שלקחה על עצמה את המשימה, השקיעה שעות רבות של עבודה ועשתה עבודה מצוינת, שבסופה הוצגו בפני מועמדים ראויים וטובים בהם נדב. נדב לוקח על עצמו אתגר לא פשוט, להפוך תחנה מואזנת ופופולארית מאוד לתחנה טובה ומואזנת עוד יותר. ניסיונו הרדיופוני, המוסיקאלי ובתחום הניו מדיה יסיעו לנו גם במעבר הנדרש מתחנה מובילה ברדיו לתחנה מובילה גם במדיה החדשה שם נמצא חלק מקהל המאזינים שלנו. אני מאחל לו הצלחה רבה ובטוח שיצליח במשימה שלקח על עצמו".

עם היודע דבר בחירתו מסר נדב רביד: "אני מודה לירון דקל שבחר בי. אני מקווה להמשיך את המסורת הארוכה של מנהלי גלגלצ, שהפכו את גלגלצ למותג תקשורת מוביל. לפני עומד אתגר הצעדת התחנה קדימה לעבר העולם הדיגיטלי של ימינו, יד ביד עם הצוות המיומן והמקצועי של התחנה. אני מתרגש ושמח לסגור מעגל ולחזור אל המקום שבו גדלתי והתעצבתי מקצועית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully