וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי מאירי ובני טייטלבאום יגישו יחד את "הכל דיבורים"

3.12.2014 / 10:30

שינוי משמעותי ראשון של מנהל קול ישראל החדש שמעון אלקבץ, והוא נעשה בתכנית הדגל של רשת ב': "הכל דיבורים" תהפוך פורמט הגשה זוגי, כאשר עדי מאירי ובני טייטלבאום יגישו יחד את התכנית מדי יום. איילה חסון תמשיך להגיש בחמישי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדי מאירי ובני טייטלבאום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנהל "קול ישראל" שמעון אלקבץ, הודיע הבוקר על החלטתו למנות מגישים קבועים ל"הכל דיבורים", לאחר שמאז פרישתו של ירון דקל מהתחנה התחלפו המגישים של התכנית. אלקבץ מינה מינה לתפקיד את עדי מאירי ובני טייטלבאום, והם יגישו את התכנית יחד. אילה חסון תמשיך להגיש את התכנית מידי יום חמישי.

בני טייטלבאום החל את עבודתו ברשות השידור לפני כעשרים שנה תחילה כתחקירן בתכנית מבט שני ובהמשך ככתב ברשת ב', של "קול ישראל". טייטלבאום סיקר את תחומי הרווחה, משפט, משטרה, מפלגות וכנסת. כיום הוא עורך יומני בוקר, מגיש יומנים ואת התכנית "הנקודה היהודית" העוסקת ביהדות העולם ובזהות יהודית וישראלית. כמו כן מסקר את תחום התקשורת והעולם היהודי.

עדי מאירי שימשה, בתחילת דרכה ברשת ב' כתבת בחיפה וכתבת לענייני משטרה במרכז. מאוחר יותר מונתה לשמש כתבת משטרה ארצית ופרשנית. בשנים האחרונות מגישה מאירי יומני חדשות ותכניות אקטואליה ברדיו וכן מגישה בטלוויזיה את תכנית המשפט והפלילים "סירנות- מעולם המשפט". במהלך שנות עבודתה זכתה מאירי בפרסי רשות השידור ואומ"ץ על עבודתה.

שמעון אלקבץ מנהל קול ישראל מסר הבוקר: "אני משוכנע שמינוי מגישים קבועים לתכנית "הכל דיבורים", יביא לייצובה ולמיצובה של התכנית כתוכנית האקטואליה המובילה ברדיו. אני מאחל הצלחה לעדי מאירי ולבני טייטלבאום ובטוח שיביאו מניסיונם העשיר וממקצועיותם לטובת התכנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully