וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג לקשת: מכרה את "תא גורדין" לדרום קוריאה

3.12.2014 / 15:39

לאחר שנמכרה לעיבוד אמריקני לרשת NBC ולאדפטציה רוסית והוכתרה על ידי ה-הGuardian הבריטי לאחת מ- 6 הדרמות הטובות בעולם, מצליחות yes ו-KI למכור להפקה את דרמת הריגול לרשת KBS הדרום קוראנית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זכיינית ערוץ 2 קשת רושמת היום (רביעי) הישג משמעותי באסטרטגיית ייצוא הפורמטים שלה אל מעבר לים ומוכרת את זכויות סדרת הריגול שהפיקה עבור yes "תא גורדין" לדרום קוריאה. הסדרה, בשמה הבינלאומי SPY, תהיה הקופרודוקציה הישראלית-קוריאנית הראשונה. פורמט התסריט יעובד ויופק על ידי IMTV עבור הרשת KBS הדרום קוריאנית. הפקת העונה הראשונה תחל בקרוב והסדרה עתידה לעלות לאוויר בתחילת 2015. הגרסה הדרום קוריאנית לסדרה תיסוב סביב טייס קוריאני אשר נקרע בין נאמנותו למשפחתו אל מול זו של מדינתו.

הפורמט המקורי של "תא גורדין" נוצר על ידי רון לשם, עמית כהן, גיורא יהלום ודני סירקין, וזהו הישג מרשים נוסף עבורה שכן היא נבחרה לאחרונה על ידי ה-Guardian הבריטי לאחת משש סדרות הדרמה הטובות בעולם (שלא משודרות באנגליה). הסדרה נמכרה לעיבוד אמריקני בתחילת השנה לרשת NBC להפקה בשם Allegiance אשר עובדה על ידי התסריטאי ג'ורג' נולפי ("נגד כל הסיכויים", "זהות אבודה", "אושן 12") שגם ביים את פרק הפיילוט לסדרה שתעלה לשידור ב2015. כמו כן, חברת JITV הרוסית רכשה את הזכויות לסדרה ש תופק על ידי Elion Media לאחד הערוצים המובילים ברוסיה.

צ'וק-גו הונג, המפיק הראשי של KBS אמר: "SPY הינה דרמת ריגול אך באותה עת היא מספרת בטבעיות רבה על קונפליקטים והתפייסויות בין בני משפחה. אנו צופים לסדרה עתיד מזהיר בקוריאה".

סאו- ז'ונג לי, נשיא רשת IMTV אמר: "קוריאנים אוהבים סיפורים על משפחות. זו תהיה הסדרה הישראלית הראשונה שתשודר בקוריאה ואנו צופים לה הצלחה רבה".

העונה החדשה של "תא גורדין" תעלה ב-yes ב-12/12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully