וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת ידיעות, הקמפיין החל

4.12.2014 / 11:45

המחלקה הגרפית ב-ynet נכנסה לפעולה: על פי הבאנר שעיצבה לאתר, בראש מערכת הבחירות הזו עומד יו"ר מפלגת העבודה בוז'י הרצוג. נתניהו נדחק לצד ימין ולפאתי האילוסטרציה - סימטרי ליו"ר מרצ זהבה גלאון, כאשר קיצוני לו רק בנט. וואלה! ברנז'ה עם הסאבטקסט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה אומר הבאנר "בחירות 2015" של ynet על הנטיות הפוליטיות של האתר? הבאנר מופיע בכל כתבה המשויכת למערכת הבחירות הקרבה ומציג את המתמודדים - ביניהם גם אלו הנחשבים למקורבים למו"ל העיתון נוני מוזס - כפי שרואים אותם בקבוצת ידיעות. וכך ממסגר אותם האתר: ראש הממשלה בנימין נתניהו נדחק לצד ימין ולפאתי האילוסטרציה, כאשר קיצוני לו רק יו"ר בית היהודי נפתלי בנט. השניים מקבלים מקום זהה לזה שמקבלים משמאל יו"ר מפלגת תע"ל אחמד טיבי ויו"ר מפלגת מרצ זהבה גלאון - הממוקמים במקומות הקיצוניים משמאל.

ומי במרכז התמונה? באתר מבית ידיעות אחרונות מרמזים לקוראים כי בראש מערכת הבחירות הזו עומד יו"ר מפלגת העבודה, הטוען לראשות הממשלה בוז'י הרצוג. ראש האופוזיציה מוקם על ידי העורכים הגרפיים של ynet במרכז הבאנר, חמישה מתמודדים מימינו וחמישה משמאלו, כאשר הוא מישיר מבט אל הקוראים (בניגוד ליתר תמונות המתמודדים החרים) ואין אף מועמד אחר שמסתיר אותו עם הכתפיים. מימין ומשמאל לו - יו"ר התנועה ציפי לבני ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully