וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המונופול הדורסני של ערוץ 2 רוצה שערוץ 10 ייסגר"

4.12.2014 / 13:08

"ערוץ 2 רוצה שערוץ 10 ייסגר כדי לחזק את אחיזתו בצוואר המפרסמים והפרסומאים ובמוחם של הצופים" - אמר היום מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי באסיפת עובדים מיוחדת שכינסה הנהלת ערוץ 10. הוא גם עקץ את הבעלים הקודם: "נעשו פה דברים שמחייבים בדיקה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"המונופול הדורסני של ערוץ 2 רוצה שערוץ 10 ייסגר כדי לחזק את אחיזתו בצוואר המפרסמים והפרסומאים ובמוחם של הצופים" - כך אמר היום (חמישי) מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי באסיפת עובדים מיוחדת שכינסה הנהלת ערוץ 10 בשיתוף עם ועד העובדים של הערוץ. ורשבסקי הציג בפתח דבריו את נתונים חיוביים על מצב הערוץ לאחרונה, ואישר בפני העובדים את הפרסומים בימים האחרונים לפיהם שלמה נחמה, יו"ר בנק הפועלים לשעבר, מעוניין להשקיע בערוץ.

"אני קורא לערוץ 2 שיתחרו בתנאים שווים", אמר ורשבסקי, שהוסיף כי ערוץ 10 יעמוד בכל המחויבויות שלו כלפי היוצרים וקרא להם לתמוך בערוץ. הוא הוסיף כי הנהלת הערוץ סומכת ידיה על מנכ"ל ועל יו"ר הרשות השנייה, יביאו להורדת החסמים לכניסה לענף התקשורת.

"אנחנו פה ל-15 שנים לפחות"

"בניגוד לפעמים קודמות שבהם נאבקנו על הארכת הזיכיון וביקשנו הקלות ופריסת חובות, הפעם אנחנו לא מבקשים כלום", אמר. "אני קורא לערוץ 2 להפסיק לחשוש מתחרות ולצאת לתחרות בתנאים שווים ובאפיקי שידור אחרים, ולתת לצופים להחליט באיזה סוגי תכנים הם רוצים לצפות. אנחנו פה ל-15 שנים לפחות".

ורשבסקי ביקר את בעלי המניות הקודם בערוץ, רון לאודר, ואמר כי "נעשו בעבר החלטות לא ענייניות בנוגע לערוץ, ייתכן והדברים האלה ייבדקו". אחד העובדים שאל את ורשבסקי למה היה צריך לחכות עם המשקיע עד עכשיו עד הרגע האחרון למה לא הכניסו משקיע קודם כדי להניע עניינים. ורשבסקי השיב כי "נעשו פה דברים שמחייבים בדיקה. נעשו פה דברים על ידי הנציגים של בעל המניות הדומיננטי שפרש חודש אחרי שהבטיח להשקיע בערוץ עד לקבלת רישיון. אני מבטיח שהכל ייבדק כבר בתחילת השנה".

ורשבסקי התייחס גם למתווה שהציגה אמש הרשות השנייה וציין כי הוא סומך על יו"ר מועצת הרשות השנייה אווה מדז'יבוז', על המנכ"ל שי באב"ד, על חברי המועצה ועל הצוות המקצועי, "שיעבירו את ההחלטה לפתיחת שוק הטלוויזיה לתחרות".

מתן חודורוב, יו"ר ועד העובדים, אמר: "אני חולק על המנכ"ל. אני לא סומך על אף אחד ואני חושב שאנחנו צריכים לעשות פעולות ולוודא שמועצת הרשות השנייה תתכנס לאלתר ותקבל את ההחלטה על הסרת החסמים כדי שועדת הכלכלה ביום שני תוכל לאשרר ולאמץ את ההחלטה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully