וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

5.12.2014 / 8:27

בגל"צ נפרדים • בכלכליסט בונים • בקשת מפשירים • ובערוץ 10 משתדרגים • ויש עוד, הכל בפנים

נפתח בתרבות: לוואלה! ברנז'ה נודע כי ראש דסק התרבות במחלקת החדשות של גלי צה"ל, לירון זייד, הודיע כי ברצונו לפרוש מהתפקיד ולעזוב את התחנה אליה הצטרף כחייל בשנת 2007. זייד היה בתחילה כתב תרבות, האחראי על ידיעות התרבות ביומני החדשות, ריכז אייטמים בתכנית "בילוי היום" והגיש את "העולם מצחיק" מידי שבת וספיישלים מיוחדים. בין לבין היה עורך מהדורת "החדשות לילדים" של ערוץ הילדים והגיש מבזקי תרבות במהדורת האינטרנט של חדשות 2. הוא זכה שלוש פעמים בפרס מפקד גל"צ.

מילות פרידה? המיקרופון פתוח: "להגיד שהמקום הזה היה לי בית שני זה האמ-אמא של האנדרסטייטמנט. יש כל כך הרבה אנשים שתרמו לתחושה הזאת לעבור אצלי בגוף - אזרחים וחיילים כאחד. אני מאחל לחדשות התרבות בגל"צ שימשיכו להשתפר ולהשתדרג. התחלנו ליצור שינוי תפיסתי בתחום, ואני מקווה שבהמשך נשמע עוד יותר פרסומים ראשונים, כתבות יצירתיות וסיפורים מרתקים על מה שבאמת חשוב בתרבות. חשוב לי באופן אישי שגל"צ תמשיך להיות שמורת הטבע שהיא, מין מצפן של אחריות וטוב טעם". משוחרר.

הנדל"ניסטית

ועוד פרידה, הפעם ברמת החייל: כתבת הנדל"ן של כלכליסט עינת פז-פרנקל עזבה את התפקיד, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. פז-פרנקל כיסתה בעבר את התחום גם עבור העיתון המתחרה גלובס, וטרם נודע מי יחליף אותה בתפקיד. האם אנחנו טועים וכן נודע? בסדר, אז דווחו לנו.

מילים חמות לאלינור דוידוב ממערכת "לונדון וקירשנבאום" של ערוץ 10: החל משבוע הבא תחל דוידוב, עד עתה עורכת משנה של תכנית האקטואליה היומית, גם לשמש מעת לעת כעורכת התכנית.

קר? כי קשת מפשירה

נחזור לתרבות, אבל מסוג קצת שונה: החורף מגיע, אבל בתחום הטלוויזיה דווקא מפשירים, לוואלה! ברנז'ה נודע כי זכיינית ערוץ 2 הפשירה את הפקת תכנית ריאליטי הכשרונות החדשה שלה OMG, אשר ההפקה שלה הוקפאה בעקבות טלטלת "צוק איתן". על העריכה הופקד יואב צפיר ועל הליהוק הופקדה אמירה בוזגלו. בתכנית, אשר תפוצל לתחרות לילדים ותחרות למבוגרים, מוזמנים הצופים להתחרות עם כשרונות יוצאי דופן ממגוון של תחומים. אמרו שלום לריאליטי השירה, קשת מהמרת על קוסמות, מחול, סטנדאפ וחיקויים.

ואי אפשר בתקופה הזו בלי קצת פוליטיקה, ולכן שמרנו את הטוב ביותר לסוף. עומרי חיון מדווח (לא נגענו) לעוקביו בטוויטר במילים אלה: "הצעה שקבלתי עלולה להפוך אותי לח"כ הצעיר ביותר בהיסטוריה של הכנסת. מלחיץ". איפה מתפקדים?

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully