וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחום ברנע מתנצל בפני איילת שקד: "מקור במשרד המשפטים הטעה אותי"

7.12.2014 / 11:37

ברנע שוב מסתבך עם הימין ועם עובדות: כתב בטורו בסוף השבוע שאיילת שקד אמרה לבכירה בפרקליטות "בממשלה הבאה אהיה שרת המשפטים, אני אבוא אליהן כדי להרוס אתכם", והבוקר התנצל, לא בפעם הראשונה

נחום ברנע באזכרתו של דב יודקובסקי. נמרוד סונדרס
נחום ברנע/נמרוד סונדרס

נחום ברנע מפרסם בחתימתו הבוקר (ראשון) התנצלות בפני ראש סיעת "הבית היהודי" איילת שקד, על כך שייחס לה בטורו בשישי ציטוט שלא אמרה. ברנע כתב בשישי כי שקד אמרה לבכירה בפרקליטות "בממשלה הבאה אהיה שרת המשפטים, אני אבוא אליכם כדי להרוס אתכם". מיד אחר הציטוט הוא הודה שלא בדק את הדברים עם שקד. "ייתכן שאמרה אותם כבדיחה, יש לה נטייה לסוג כזה של הומור", הוסיף.

שקד מיהרה לגנות את ברנע. "אתה עיתונאי מכובד, אז אם לא הספקת לבדוק, למה אתה כותב? היית עושה את זה גם לזהבה גלאון?", הגיבה שקד לדבריו בבוקר פרסום הטור. "ולא, לא אמרתי דבר כזה, אם זה בכלל משנה לך. אבל זה לא משנה, העיקר לצייר את הימין מסוכן ואלים".

"כהרגלו, בלי לבדוק"

הבוקר, כאמור, כבר פרסם ברנע התנצלות תחת הכותרת "הבהרה". ברנע הבהיר כי "המשפט לא נאמר על ידה, הוא נאמר על ידי חברת כנסת אחרת ולא בדיוק בנוסח הזה". הוא הוסיף: "מקור במשרד המשפטים הטעה אותי, אני מתנצל בפני איילת שקד ובפני הקוראים על הטעות".

אין זו פעם ראשונה שברנע מעורר עליו זעם וביקורת של חברי כנסת הימין. בשנה שעברה הגישה נגדו תביעה חברת הכנסת אורית סטרוק על כך שכינה אותה "פורעת חוק מחברון". שר החוץ אביגדור ליברמן דחה בעבר ביקורת שכתב עליו ברנע ואמר כי "לטורו אפשר לקרוא 'מיומנו של שקרן בלתי נלאה', כמה הוא יכול להיות בדאי". גם שר החינוך לשעבר גדעון סער תקף אותו בחריפות לאחר שטען כי סער "הכשיר את הכניעה לחרדים" סער כינה אז את ברנע "שרלטן" וטען כי הוא מטעה את קוראיו.

ולא רק מימין: הסכסוך ארוך השנים בין ברנע לח"כ שלי יחימוביץ' הגיע בשנה שעברה לשיא כאשר ברנע כתב כי יש ברשתות החברתיות המכנים את יחימוביץ' בכינוי "יחימו-ב?יץ'. היא טענה כי "פוליטיקאי מסויים, מעט במצוקה, ניסה לתרום את ההמצאה הזאת לכמה עיתונאים. הם לא התלהבו, וגם לא עלה על דעתם לקלל בטוריהם. ברנע דווקא התנפל על הסחורה, כהרגלו, בלי לבדוק".

את תגובתו של ברנע לא ניתן היה הבוקר להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully