וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes: סמנכ"ל חטיבת הלקוחות פורשת

7.12.2014 / 16:58

רונית גנון-עמית, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות ב-yes, הודיעה על פרישתה מהחברה לאחר 4 שנים. גנון–עמית נחשבת למי שעומדת מאחורי אסטרטגיית חווית הלקוח של החברה בשנים האחרונות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רונית גנון-עמית, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות ב-yes, הודיעה על פרישתה מהחברה. גנון–עמית נחשבת למי שעומדת מאחורי אסטרטגיית חווית הלקוח של החברה בשנים האחרונות. בעברה, כיהנה גנון-עמית כמשנה למנכ"ל נטוויז'ן, כמנכ"לית של סטרטאפ בתחום הסלולר והיא בוגרת החוג למתמטיקה באוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים ב Georgia Tech בארה"ב.

רון אילון מנכ"ל yes הביע צער על החלטתה של גנון-עמית לפרוש והודה לה על תרומתה הגדולה להצלחת החברה: "רונית הינה שותפה ישירה לשמירה על מובילות החברה, תרמה רבות לשיפור המתמיד של חווית הלקוח ב- yes והובילה תפישות שירות חדשניות ובולטות בשוק. אני מודה לה ומאחל שתמשיך להותיר חותם, להצטיין, לעורר השראה ולהיות שותפה נאמנה ומסורה לדרך בכל מקום בו תפעל".

רונית גנון-עמית: "לאחר ארבע שנות עשיה, אני פורשת מתפקידי ב yes בהרגשת סיפוק גדולה. זה היה תפקיד מגוון ועוצמתי. אני גאה במיוחד ביצירת חזון אירגוני בכל הקשור לתפישת מהות הקשר עם הלקוח ובבניית תשתית מערכתית ותהליכית יעילה ותחרותית. החברה נמצאת כיום בביצועי שיא מבחינה תדמיתית ועסקית בזכות שילוב של שירות לקוחות מוביל, תוכן איכותי וקדמה טכנולוגית ואני בטוחה בהמשך הצלחתה".

  • עוד באותו נושא:
  • yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully