וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאי ynet בסכסוך מתגלגל

8.12.2014 / 15:17

דובר איכילוב אבי שושן טוען כי סייע לאריאנה מלמד להשיג כיסא גלגלים עבור בן זוגה, אולם היא לא החזירה אותו למרות הבטחותיה, והוא נקנס באלף שקלים; "כמי שבנתה קריירה בלהעביר ביקורת על כל העולם, ראוי שתסתכלי קודם על עצמך"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דובר בית החולים איכילוב המשמש גם כמבקר המוזיקה המזרחית של ynet אבי שושן טוען כי סייע לעיתונאית האתר אריאנה מלמד להשיג כיסא גלגלים עבור בן זוגה, אולם היא לא החזירה אותו למרות הבטחותיה, והוא נקנס באלף שקלים. "כמי שבנתה קריירה בלהעביר ביקורת על כל העולם, ראוי שתסתכלי קודם על עצמך", כתב היום שושן במכתב פתוח על מלמד.

שושן מספר כי לפני ארבעה חודשים פגש במלמד בבית החולים, שם נתן לה את מספר הטלפון שלו במקרה ותזדקק לסיוע. יומיים לאחר מכן, כך הוא מספר, היא התקשרה וביקשה כיסא גלגלים עבור בן זוגה. "רצתי ל'יד שרה', שילמתי על פיקדון להשאלת כיסא והבאתי לה אותו עד לחדר, היא אפילו לא התקשרה לומר תודה", הוא מספר. "היא מעלה פוסטים ממסעדות שהיא סועדת בהן, תמונות מטיולים, משווקת סדנאות בהנחייתה ובעיקר מעבירה ביקורת על כל העולם ואישתו תוך שהיא מהווה סמן מוסרי משל עצמה ולצערי גם לרבים אחרים. חבל רק שבניגוד להבטחות חוזרות ונשנות, היא לא טורחת להחזיר את הכיסא לחולים שבאמת זקוקים לו, מתעלמת מהבקשות שלי שתמלא את מחויבותה ושמכתבי ההתראה המוצדקים שאני מקבל מ"יד שרה" יפסקו".

אף הוסיף כי מ"יד שרה" פנו למלמד בעצמם וביקשו את הכסא בחזרה, אולם "כשהתקשרה אליה המתנדבת הוותיקה של ארגון הצדקה וביקשה ממנה בנימוס להחזיר את הכיסא, היא טרקה לה את הטלפון". בגלל מלמד, כך טוען שושן, הוא חויב ב-1,000 שקלים על כסא הגלגלים שלא הוחזר. "גם 'יד שרה' הבינו שנפלתי קורבן לאישה סחטנית ונצלנית".

בעקבות פניית וואלה! ברנז'ה ערכו בארגון יד שרה בדיקה של המקרה. "אריאנה מלמד השיבה את הציוד לסניף 'יד שרה' ברחובות, אולם עשתה זאת באמצעות שליח. כיוון שהכסא לא היה רשום על שמה ולא הצלחנו לאתר אותה על מנת לברר על שם מי רשום הכסא - לא עודכן במערכת הארגון כי ההשאלה על שם אבי שושן הסתיימה", אומרים בארגון. "לאחר בירור שנערך נסגרה ההשאלה, וכמובן שאף אחד מהצדדים לא יחויב בהוצאות כאלה או אחרות". כל הניסיונות להשיג את תגובתה של אריאנה מלמד עלו בתוהו.

אבי שושן מסר בתגובה: "בעקבות הפרסום בפייסבוק, התערבה הנהלת 'יד שרה' במקרה ולאחר בירור מקיף גילתה כי הכיסא אכן הוחזר רק ביום חמישי האחרון - קרוב לחמישה חודשים מאז שהושאל. לצערי, גברת מלמד סירבה באופן בלתי ברור ומתקבל על הדעת למסור את פרטיי האישיים על מנת שיזכו אותי במערכת הממוחשבת של הארגון והשאירה את הכיסא מונח בסניף ללא שום פרט מזהה. צר לי שנאלצתי להגיע לפרסום זה כדי לסיים את הסאגה המבישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully