וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 אלף שקל בחודש, רכב ונהג: הנחיתה הרכה של גילת

9.12.2014 / 13:00

פרסום ראשון: מאז עבר בכנסת חוק השידור הציבורי, לפני כחמישה חודשים, המשיך יו"ר רשות השידור ליהנות משישה "חודשי הסתגלות" שעמדו לרשותו כחלק מחוזה ההעסקה. גורמים ברשות זועמים: "למה היו צריכים להמשיך להעניק לו שכר לתקופה כזו ארוכה?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"המינוי של גילת היה מינוי פוליטי, מי שהעניק לו כתב מינוי זו הממשלה". גילת/מערכת וואלה!, צילום מסך

יושב ראש רשות השידור לשעבר ד"ר אמיר גילת יעזוב את רק רשות השידור בסוף החודש הנוכחי ולא יוארכו עוד "חודשי ההסתגלות" שניתנו לו - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. לאחרונה נלקחו ממנו הרכב שקיבל מרשות השידור והלשכה ששימשה אותו, אלה עמדו לרשותו כחלק מחוזה ההעסקה שלו כיו"ר הרשות לפני הפירוק.

מאז עבר בכנסת חוק השידור הציבורי, לפני כחמישה חודשים, הופקעו מגילת ומיתר נושאי המשרה ברשות השידור הסמכויות והועברו לידי כונס הנכסים הרשמי, דוד האן, המוביל את פירוק הרשות. בעוד מנהלים אחרים עזבו את משרדי הרשות בעקבות ההדחה, גילת המשיך להגיע למשרדים ועשה זאת באמצעות הרכב והנהג שהוענקו לו, זאת לצד קבלת משכורת במסגרת תקופת הסתגלות, טלפון ואף מנויים לעיתונים.

תקופת ההסתגלות וההטבות שנלווה לו מעוררת זעם ברשות השידור. גורם ברשות אמר הבוקר לואלה! ברנז'ה כי בעוד נושאי משרה אחרים קיבלו כשלושה חודשים הסתגלות, לאמיר גילת הוענקה תקופה ארוכה יותר. "המינוי של גילת היה מינוי פוליטי, מי שהעניק לו כתב מינוי זו הממשלה", אומר הגורם, שהזכיר כי גילת שימש בעבר כיועץ תקשורת של בנימין נתניהו בתקופת כהונתו כשר האוצר נחשב למקורב לו.

"מדובר בשכר של סגן שר, כ-40 אלף שקלים בחודש, על מה ולמה היו צריכים להמשיך להעניק לו אותו לתקופה כזו ארוכה? נציבות שירות המדינה המעולם לא הגדירה אותו עובד של רשות השידור". מנגד, אומר גורם אחר, כי תקופת ההסתגלות של גילת נקבעה מולו עם מינויו.

בלשכת כונס הנכסים הרשמי אישרו כי גילת יעזוב בסוף החודש, וכי חלק מההטבות שניתנו לו נלקחו ממנו. תגובתו של אמיר גילת לדברים טרם התקבלה.

LIVE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully