וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן גולדבלט VS חדשות 2: אל תשדרו הראיון באולפן שישי

11.12.2014 / 19:37

פרסום ראשון: גולדבלט מאיים לפנות לבימ"ש בדרישה להוצאת צו מניעה במידה וישודר ראיון אשר לטענתו נדחק אליו "בניגוד להבטחות הכתב שלא לדבר על המאסר". חדשות 2: "מתכוונים לשדר את הכתבה במלואה"

עונשו של חנן גולדבלט קוצר ל-6 שנים. גדעון צנטנר
עונשו של חנן גולדבלט קוצר ל-6 שנים/גדעון צנטנר

השחקן והעבריין המורשע חנן גולדבלט דורש מחדשות 2 שלא לשדר מחר (שישי) ב"אולפן שישי" ראיון שנערך עמו, ומאיים כי במידה ולא תענה בקשתו, יפנה לבית משפט בדרישה להוצאת צו מניעה. הראיון הוא חלק מכתבה במסגרתה ליווה כתב החברה יונתן ריגר את גולדבלט בחייו החדשים, הכוללים בין היתר השתתפות במחזה חדש שכתב, ובה מדבר גולדבלט לראשונה מאז שחרורו מהכלא.

לטענת גולדבלט, באמצעות עורך דינו חן בכר ממשרדי עורכי הדין בכר-שבתאי, הובטח לו בחדשות 2 שלא ישאל על הפרשה בגינה ישב במאסר והוא אף טוען כי זכויות היוצרים של הראיון הם שלו. לטענתו, "בתום יומיים של צילומים שאופיים סוכם מראש, הפתיעו את גולדבלט והתקיפו אותו בשאלות על המאסר ועל הקורבנות". לטענת עו"ד בכר, בידיו אף חומרים מצולמים שמוכיחים את הדברים.

ב"אולפן שישי" מכחישים כי הגיעו להבנה כזו. על פי גורם בחברה, בראיון, אשר חלקו גם מופיע בפרומואים של "אולפן שישי", גולדבלט אכן ניסה מספר פעמים לפוצץ את הראיון אך לבסוף התרצה. על פי אותו גורם, בראיון אף הודה גולדבלט - שבעבר סרב להביע חרטה - כי נכנס לכלא במחשבה שהוא חף מפשע ויצא כשהוא "מרגיש אשם". את הדרישה לקבל את זכויות היוצרים על הכתבה מגדירים בחדשות 2 כלא פחות מ"הזויה".

כזכור, בשנת 2008 הורשע גולדבלט בביצוע אונס ובעבירות מין נוספות, שהתרחשו לאורך שנים רבות בנשים ובנערות שאותן לימד משחק. הוא נדון לשש שנות מאסר, והשתחרר לאחר שריצה ארבע שנות מאסר.

בחדשות 2 אומרים בתגובה לוואלה! ברנז'ה כי: "מעולם לא הייתה הבנה עם חנן גולדבלט לגבי נושאי השיחה באייטם. אנו מתכוונים לשדר את הכתבה כולל את הראיון מאיים למנוע את שידורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully