וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש ברדיו: יומן הערב של רשת ב' יורחב לשעתיים

15.12.2014 / 10:57

נפתלי מנשה מונה לתפקיד מזכיר מערכת החדשות של רשת ב' והוא יחליף את יוסי הדר, עד לאחרונה מגיש "הכל דיבורים", שישמש מעתה מגיש "יומן הערב" לצד רן בנימיני. היומן יורחב לשעתיים ותכנית הספורט תוכל לתוכו

נפתלי מנשה. אביב חופי
נפתלי מנשה/אביב חופי

נפתלי מנשה מונה לתפקיד מזכיר מערכת החדשות של רשת ב' ויחליף את יוסי הדר, כך מודיעה הבוקר (שני) רשות השידור. במסגרת תפקידו יהיה מנשה אחראי על ריכוז הכתבים ברדיו, על אתר האינטרנט של רשת ב ועל מוקד התנועה.

מנשה החל את עבודתו ברשות השידור לפני כ-28 שנים במחלקת הקריינים של קול ישראל, ובתשע שנים האחרונות ריכז וערך בחדר החדשות. עוד במסגרת עבודתו הגיש תכניות בכל הרשתות, הפיק משדרים והכשיר קריינים. הוא ימשיך לערוך ולרכז את חדשות קול ישראל בחדר החדשות, תכניות אקטואליה וכן ימשיך לשדר את תכנית האינטרנט, המדע והטכנולוגיה " ג'יגה ב'".

יוסי הדר. אביב חופי
יוסי הדר/אביב חופי

ועוד שינויים: יומן הערב יורחב לשעתיים

בתוך כך, הודיע אלקבץ על שינויים בלוח השידורים ברשת ב': יומן הערב יורחב לשעתיים, יערוך אותו גיל ליטמן ויגישו יוסי הדר ורן בנימיני. היומן המורחב, יכלול בתוכו גם את תכנית הספורט הוותיקה "זה ברשת" בהגשת יואב אביב.

השינויים ייכללו גם את מעבר יומן החוץ של רשת ב' בהגשת נאוה ננר כהן , אורן נהרי וערן סיקורל לשעה 19:00 ושיבוץ פינות ספורט קבועות ביומני החדשות. תכניתה של ענת דולב תשודר בשעה 15:00.

מנהל קול ישראל שמעון אלקבץ מסר היום: "אני מבקש להודות ליוסי הדר על עבודתו בשלוש השנים האחרונות ועל הובלת משדרים מרכזיים במבצעי צה"ל 'צוק איתן' ו'עמוד ענן'. כמו כן, ברצוני לאחל לנפתלי מנשה הצלחה במשימה החשובה בהובלת עיתונאי רשת ב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully