וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב משיק מחדש את מוסף "סגנון"

15.12.2014 / 15:40

לסיר עיתונות הלייף סטייל המבעבע עומד להצטרף בקרוב המוסף החדש-ישן שמייבא אלי עזור - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. המוסף ייצא תחילה כירחון, ועל העריכה תופקד יעל רגב, לשעבר עורכת האופנה של הקבוצה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזר. "סגנון"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עיתון מעריב משיק מחדש את מוסף "סגנון" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. המוסף הראשון יצא לאור ב-7 בינואר במתכונת חודשית בשלב הראשון. המוסף, בעריכת יעל רגב, יכלול תכני לייף סטייל, אופנה, עיצוב וכד'. במקביל, תמשיך רגב לכתוב את מדור האופנה השבועי במוסף המגזין של "מעריב סופהשבוע".

מוסף "סגנון", אחד המותגים החזקים של מעריב ההיסטורי, עבר טלטלות רבות. עם גל הפיטורים הגדול של בן צבי עם רכישתו את העיתון ירד המוסף - שהופץ עד אז במתכונת שבועית, למתכונת של אחת לחודש. בשנת 2014, עם מעבר העיתון לידי אלי עזור, הפסיק המוסף לצאת.

את דרכה ככתבת בתחום החלה בשנת 2006 באתר נענע10. בהמשך השתלבה במגזינים השונים מבית "ידיעות אחרונות", ביניהם "לאישה", "זמנים מודרניים" ו- go style. בשנת 2012 מונתה רגב לעורכת האופנה והסלבס של מגזין "קוסמופוליטן", אותו עזבה על מנת לכהן כמנהלת הקריאייטיבית של מותג האופנה ml. בשנת 2012, חזרה רגב לקבוצת ה"ג'רוזלם פוסט" כעורכת הראשית של מגזין "קוסמופוליטן" וכעורכת האופנה של הקבוצה. במהלך השנה האחרונה כיהנה ככתבת אופנה וביוטי באתר Xnet מבית "ידיעות אחרונות".

רונית חסין הוכמן, מנכ"ל קבוצת הג'רוזלם פוסט, מסרה: "מאז רכישת מעריב לפני מספר חודשים אנחנו חווים עליה במספר המנויים והקוראים ושביעות רצון מצד קהל היעד שלנו. לכן חשוב לנו לשפר כל הזמן ולאפשר לקוראים לקבל תוכן איכותי, מעניין ורלוונטי. מוסף סגנון היה בעבר המוסף המוביל של מעריב מיד לאחר המגזין של סוף השבוע. המוסף מוכר בסגנונו הצעיר, החצוף ושאינו מתפשר, בנייר כרום איכותי ובצבע מלא. אנו בטוחים שהשקת המוסף מחדש, והובלתו על ידי עורכת מוכשרת ובעלת נסיון רב בתחום, יהווה ערך מוסף עבור הקוראים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully