וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בישראל היום: עובדים הוזמנו לפוליגרף

15.12.2014 / 18:37

עובדים בעיתון זומנו על ידי קב"ט החברה לעבור בדיקת פוליגרף, וזאת על מנת לבדוק מי הגורם שהדליף לעיתונאי אורי משגב מהארץ ציטוטים של עורך העיתון עמוס רגב. משגב פרסם בשבוע שעבר כי רגב אמר לעובדיו באירוע סגור שנערך אחרי התקיפה בדמשק כי "אנחנו לקראת מלחמה"

עורך ישראל היום עמוס רגב ב"ועדת העורכים", נובמבר 2010. אורי לנץ
עורך ישראל היום עמוס רגב ב"ועדת העורכים", נובמבר 2010/אורי לנץ

עובדים בעיתון ישראל היום זומנו על ידי קב"ט החברה לעבור בדיקת פוליגרף, וזאת על מנת לבדוק מי הגורם שהדליף לעיתונאי אורי משגב מהארץ ציטוטים של עורך העיתון עמוס רגב. משגב פרסם בשבוע שעבר בבלוג שלו באתר הארץ כי רגב אמר לעובדיו באירוע סגור "אנחנו לקראת מלחמה וננצח בה", זאת כשעתיים אחרי התקיפה בדמשק שבוצעה במהלך יום פיזור הכנסת. משגב רמז למידע שידע רגב, המקורב לרה"מ על כוונותיו לכאורה של האחרון, ופלט אותו בפני עובדי העיתון.

את הדברים אמר רגב בעת מסיבת יום הולדת שנחגגה במערכת העיתון לאחת העובדות. לפי משגב, שאף פרסם היום את דבר הבדיקה, כ-10 עד 15 עובדים זומנו לחקירה בעקבות ההדלפה. "אחרי שיחות הנזיפה, הגיע תורו של ציד מכשפות אמיתי", כתב היום משגב. "קצין הביטחון הבהיר לעובדים שאין ביכולתו לחייב אותם לגשת לפוליגרף, אולם במידה ויסרבו לעשות כן יישאו בתוצאות. למזומנים נמסר שבבדיקה הם יתבקשו להשיב על שתי שאלות הנוגעות למקרה".

דבריו של עמוס רגב, כפי שפורסמו, היו: "לפעמים בסרטים אתה עובר בשוט אחד מהרגע של המסיבה לרגע של המלחמה. אנחנו כנראה לקראת מלחמה. וננצח בה. זה ברור. לפני שעתיים הפציצו ממש בדמשק, ובעוד שעתיים מי יודע מה יקרה, אז בואו נחגוג". כאשר נשאל על כך על ידי אורי משגב הוא הכחיש כי התייחס להפצצה בדמשק וטען שהתכוון למלחמת הבחירות ומצב בשוק התקשורת.

בישראל היום סירבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully