וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש עדכון בוואטסאפ: מיקה אלמוג עורקת לידיעות

17.12.2014 / 11:34

מוסף הארץ ייאלץ להיפרד בקרוב מטור הוואטסאפ הפופולארי של מיקה אלמוג - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. אלמוג סיכמה עם אנשי ידיעות אחרונות כי הטור יתפרסם במוסף "שבעה ימים"

טור וואטסאפ של מיקה אלמוג. הארץ, צילום מסך
טור וואטסאפ של מיקה אלמוג/צילום מסך, הארץ

מיקה אלמוג הודיעה על עזיבתה את מוסף "הארץ" אחרי יותר משנתיים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. אלמוג משמשת כעורכת וכותבת הטור הפופולארי "כי משפחה לא בוחרים" הידוע בשם הלא רשמי "הוואטסאפ המשפחתי", והיא צפויה להמשיך ולפרסם אותו במוסף סוף השבוע המתחרה "7 ימים" מבית ידיעות אחרונות שם יושק בעוד מספר שבועות.

אלמוג היא תסריטאית ועורכת והייתה שותפה בצוותי הכתיבה של "ארץ נהדרת", "משחק מכור" ו"קצרים". למשך תקופה עבדה בתעשיית פיתוח והפצת הפומרטים, אצל "ארמוזה פורמסט". השנה היא עמדה מאחורי סרטון מצליח שכתבה עבור סבה, נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס, ובו הוא מוצג ברוח הומוריסטית כמחפש עבודה לאחר סיום תפקידו. השנה היא גם הופיעה, כשחקנית, בסדרה "איש חשוב מאוד" שם שיחקה את הסוכנת של יהודה לוי.

במוסף "הארץ" היא הייתה שותפה בנוסף גם לכתיבת מדור הסאטירה "באנה באנה" אשר כפי שדווח בוואלה! ברנז'ה - הוחלט להסירו לאחרונה מעמודי המוסף. אלמוג אישרה את הפרטים. עורך מוסף הארץ, מורן שריר, מסר כי הוא מאחל לה בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully