וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

19.12.2014 / 10:02

בחדשות 2 ובמאקו נפרדים מעורכים ותיקים • במקור ראשון מאיישים את תחום המתנחלים • בערוץ הראשון אומרים שלום בצלילים צורמים • וגם מזל טוב אחד, יחיד ומיוחד • ויש עוד, הכל בפנים

הכינורות מנגנים? אז אפשר להתחיל: בחברת החדשות של ערוץ 2 יפרדו בקרוב מאירית מגל, עורכת המשנה של המהדורה המרכזית, שהגיעה לנווה אילן אי שם בשנת 2008 ושימשה מאז בין היתר כעורכת באתר חדשות 2, ערכה תכניות שונות של החברה ומשדרים מיוחדים. מגל, כך נודע לווואלה! ברנז'ה, תצטרך להתחיל ולכוון שעון לשעה מוקדמת, שכן היא מונתה לתפקיד העורכת הראשית של תכנית הבוקר של קשת.

ואם רמת החייל, אז באתר mako של הזכיינית נפרדים מאחד מהעורכים הוותיקים, אסף נבו, עורך מדור המוזיקה. נבו ליווה את mako מאז הוקמתו בעריכה ובכתיבה. וואלה! ברנז'ה ממליצה: אל תשלחו קורות חיים - המשרה כבר אוישה.

למקור ראשון ואתר nrg יש כתב התיישבות ומתנחלים חדש - חופי עמוס, שמילא עד לאחרונה את התפקיד ברדיו גלי ישראל. בשש השנים האחרונות עבד עמוס גם בתחנות הרדיו של המגזר הדתי והחרדי, "קול חי" ורדיו "קול ברמה". הוא שימש בעבר גם כעורך חדשות ואקטואליה וככתב צבאי וכתב לענייני משפט.

אבי רט נכאים

משה קורן, מנהל מחלקת VOD ומדיה חדשה של yes הודיע למנכ"ל החברה רון איילון שהוא רוצה לסיים את התפקיד, אחרי לא פחות מ-14 שנים בחברה. הוא היה שותף מרכזי בהקמת מערך ה-VOD של חברת הלוויין והיה אחראי על שיתופי הפעולה עם וואלה!, יוטיוב, והפעילות ברשתות חברתיות ובאפליקציות.

וברוח החג, קצת יהדות: התכנית "מבראשית" שמשודרת כבר 20 שנה מידי יום שישי בערוץ 1 יורדת מהאוויר, ואחד המנחים שלה אבי רט לא מרוצה במיוחד. רט: "התוכנית יורדת מהמסך מבלי שמישהו בטלוויזיה או באיזו הנהלה ישב איתנו, דיבר, התיעץ או שיתף כפי שהיה ראוי שיהיה. פשוט הודיעו לנו שהתוכנית יורדת, קיבלנו מכתב תודה יבש ורשמי. חבל לי שעד שהצלחנו ליצור משהו יפה ומכובד וברמה ראויה, משיקולים שלא שיתפו אותנו בהם החליטו להוריד אותה מהמסך".

בחירות בידיעות? הרי התוצאות

ומשהו ברוח בינלאומית: סוכנות הידיעות הישראלית "תצפית" הקימה משרד בברזיל והציבה בראשו את העיתונאית החוקרת לידיה נאבס. בנציגות תהיה אחראית על תרגום הכתבות של "תצפית" לספרדית ולפורטוגזית והיא תשרת את כלי התקשורת בדרום אמריקה. מנכ"ל הסוכנות: "דרום אמריקה הוא אזור חשוב הסובל מחוסר מידע זמין ואמין מישראל. אנו מתכוונים להתפתח ולפתוח משרדים בהמשך גם בצפון אמריקה, אירופה, אפריקה ואסיה".

יש תוצאות לבחירות לוועד ידיעות-כלכליסט-לאישה: מיקי פלד מכלכליסט וטל שחר מידיעות אחרונות עם 77 קולות כל אחד, גלי וולוצקי מכלכליסט עם 71 קולות, ירון קלנר מידיעות אחרונות עם 70 קולות, ירון דורון מידיעות אחרונות עם 57 קולות, ויקי אוסלנדר מכלכליסט עם 57 קולות, משה רונן מידיעות אחרונות עם 55 ונועה באסל מכלכליסט עם 52. שולי דיכנו תיכנס לוועד על בסיס מקום משוריין לנציגות מ-xnet. וואלה! ברנז'ה מאחלת בהצלחה.

ומזל טוב לשרון שפורר על הולדת הבן. לא נתנגד לשם "דוד". שבת שלום!

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully