וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת: סמנכ"ל הטכנולוגיות פורש

21.12.2014 / 11:27

סמנכ"ל הטכנולוגיה של קשת זוהר אלון יפרוש מהתפקיד אחרי שבע שנים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. אלון היה אחראי על ניהול כלל המערך הטכני בקשת

זוהר אלון. קובי קנטור, מערכת וואלה! NEWS
זוהר אלון/מערכת וואלה! NEWS, קובי קנטור

סמנכ"ל הטכנולוגיה של קשת זוהר אלון יפרוש מהתפקיד אחרי שבע שנים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. אלון היה אחראי על ניהול כלל המערך הטכני בקשת, בכלל זה המחשוב, ההנדסה, העריכה, האולפנים והארכיב. הוא יעזוב בעוד מספר חודשים לאחר שישלים, לבקשת הנהלת קשת, פרוייקטים טכנולוגיים שטרם הסתיימו. אלון הגיע לקשת מחברת אמדוקס, שם שימש כמנהל פרויקטים. בקשת היה אחראי בין היתר על השקת אתר mako והאפליקציות של הזכיינית, שדרוג חדר השידור ל-HD, בניית אולפן בקשת והטמעת מערכות מידע.

זהר אלון מסר: "אני גאה בזכות שנפלה בחלקי להיות, במשך 7 שנים, חלק מארגון מיוחד ומוביל. בתקופת עבודתי הייתי שותף להשקת אתר MAKO שהפך לשם דבר בהוויה הישראלית ובהמשך, הובלתי את הקמת התשתיות הטכנולוגיות שהציבו את קשת כמובילה טכנולוגית בתחומה. בטוחני כי תשתיות אלו ילוו בהצלחה את הארגון עוד שנים רבות. עם השלמת הקמתן של תשתיות אלה, אני מרגיש שנכון לי לחפש אתגרים חדשים. אני מודה להנהלת קשת ולכל עובדי קשת המדהימים שליוו אותי במהלך השנים".

אבי ניר, מנכ"ל קשת מסר: "זהר הגיע ל- mako בתקופה בה נדרשו יכולות רבות, הבנה ואמונה, כדי להתמודד עם האתגר העצום, הכרוך בהקמת אתר כה גדול ומורכב. הוא אחד האנשים שבזכות תרומת הטכנולוגית והניהולית, אנו יכולים להביט היום בסיפוק על מעל למיליון גולשים מדי יום במאקו. בהמשך תרם זוהר למאקו ולקשת גם יחד. בכישרונו והידע הרב שלו, השכיל זוהר להוביל את המערך הטכנולוגי בקשת לעידן של קפיצת מדרגה של החברה בתחומי הטכנולוגיה, השידור ומערכות המידע. אני מודה לזהר מקרב לב על הראיה ארוכת הטווח, על הנכונות, המסירות, החברות ועל המשימות הגדולות שידע להוביל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully